۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۳۷

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین:

افراد اثرگذار برای رفع گره‌های ذهنی جوانان دغدغه داشته باشند

افراد اثرگذار برای رفع گره‌های ذهنی جوانان دغدغه داشته باشند

قزوین- مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان اینکه افراد اثرگذار در جامعه برای رفع گره‌های ذهنی جوانان دغدغه داشته باشند، گفت: همه باید برای رفع شبهات و گره‌های ذهنی تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف پورآرین ظهر چهارشنبه در نشست با جمعی از بانوان فعال فرهنگی محلات قزوین اظهار کرد: مأموریت سازمان تبلیغات تبلیغی و تبیینی است اما علی رغم اینکه وظیفه ما نیست ما می‌توانیم زمینه حمایت از بانوانی که در حوزه اشتغال خانگی فعال هستند را فراهم کنیم.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های جدی سازمان تبلیغات در حوزه تهاجم فرهنگی است و اگر در کنار اشتغال به حوزه تبیینی، روشنگری و مسائل اجتماعی را نداشته باشیم کار ناقص خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان اینکه بانوانی که اشتغال خانگی را راه انداخته‌اند ثابت کرده‌اند که منتظر دولت نیستند و خود حرکت می‌کنند تاکید کرد: باید مدلی طراحی شود که در کنار این فضا مسائل تبیینی نیز برای بانوان در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه افراد اثرگذار در جامعه برای رفع گره‌های ذهنی جوانان دغدغه داشته باشند، ادامه داد: گره‌های ذهنی نوجوانان و جوانان مخصوصاً دختران سرزمین ما بسیار زیاد است و باید هرکسی که در جامعه و در بین این نسل اثرگذار است به رفع شبهات و گره‌های ذهنی اقدام کند.

حجت الاسلام پورآرین اضافه کرد: باید با زبان جوان و نوجوان با آنها صحبت کرد تا از این طریق بتوانیم گره‌های ذهنی این نسل را برطرف کنیم.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم با کمک همه آحاد جامعه و افراد اثرگذاری چون بانوان فعال در حوزه جهاد تبیین گام مهمی در جامعه برداشته شود.

کد خبر 5997436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha