۲۷ دی ۱۴۰۲، ۲۳:۴۷

با گذشت ۳ روز از بارش سنگین برف انجام شد؛

تلاش شهرداری و راهداری اردبیل برای بازگشایی معابر شهری و جاده‌ای

تلاش شهرداری و راهداری اردبیل برای بازگشایی معابر شهری و جاده‌ای

اردبیل- با گذشته سه روز از بارش سنگین برف در اردبیل، تلاش شهرداری و راهداری برای بازگشایی معابر شهری و جاده‌ای در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر چهارشنبه در جلسه مدیریت بحران در اردبیل، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از بازگشایی تمام محورهای مواصلاتی اعم از اصلی، فرعی و روستایی در استان اردبیل خبر داد.

آیدین هاشمی تصریح کرد: تنها ۲۵ روستای کوهستانی دیشب و صبح امروز به دلیل کولاک موقت مسدود شده بودند که با تلاش راهداران عملیات برف‌روبی آنها انجام شده و در حال حاضر تردد به شکل روان در حال انجام است.

وی از تلاش راهداران برای باز نگه داشتن راه‌ها قدردانی کرد و گفت: به صورت منظم و مرتب راه‌های روستایی مناطق صعب‌العبور و کوهستانی بازگشایی می‌شود تا امکان تردد ایمن ساکنان این مناطق فراهم آید.

شهردار اردبیل نیز در این نشست افزود: با پاکسازی خیابان‌های اصلی شهر اردبیل، از دیروز بازگشایی معابر شهرک‌ها و مناطق داخل شهر در اردبیل شروع شده و بیش از ۵۰ درصد کار به سرانجام رسیده است.

محمود صفری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تا روز جمعه تمامی معابر سطح شهر از برف پاکسازی شده و امکان تردد ایمن و کم خطر در کوچه‌های مختلف شهر نیز فراهم می‌آید.

وی اضافه کرد: ۳۵ اکیپ در حال حاضر در شهر فعال هستند و تنها منطقه‌ای که ما در پاکسازی آن دچار مشکل شده ایم، مسیر اسماعیل بیگ اردبیل است که به دلیل توقف خودروها به صورت روزانه و شبانه امکان پاکسازی این مسیر وجود ندارد.

شهردار اردبیل از هموطنان خواست تا از پارک خودروها در مسیرهای برف‌روبی و پاکسازی خودداری کرده و اجازه دهند تا شهرداری به سرعت با اکیپ‌های عملیاتی فعالیت برف‌روبی و پاکسازی سطح شهر را با سرعت بیشتری انجام دهد.

توزیع مرسوله‌های معوق تا ۲ روز آینده

در این جلسه مدیرکل پست استان اردبیل نیز بیان کرد: به دلیل شدت بارش توزیع مرسوله‌های پستی در روزهای گذشته با مشکلاتی روبه‌رو شد که برای جبران این کاستی فعالیت شبانه‌روزی را با همراهی عوامل پست شاهد هستیم.

شاهنده یادآور شد: سعی ما بر این است تا ۲ روز آینده تمام مرسوله‌های بر جای مانده پستی را جابجا کرده و خدمات رضایت بخشی را به مردم انجام دهیم تا مرسوله‌ها به دست صاحبان آن برسد.

کد خبر 5997654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha