۲۷ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۵۵

رییس اداره فرهنگ و ارشاد دهاقان مطرح کرد؛

لزوم برگزاری جشن تکلیف سیاسی برای دانش آموزان

لزوم برگزاری جشن تکلیف سیاسی برای دانش آموزان

دهاقان _ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهاقان گفت: آموزش و پرورش این شهرستان لازم است یک مانور انتخاباتی با حضور دانش آموزان رای اولی‌ در قالب جشن تکلیف سیاسی برگزار کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید طبیبیان شامگاه چهار شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی و برنامه‌های دهه فجر، اظهار داشت: ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با اعیاد مبارک رجب و شعبان همزمان شده است که هر دو، رویدادی خجسته و نشاط آفرین تلقی می‌شود.

وی افزود: استفاده شایسته از این رویدادهای مبارک نقش مؤثری در ایجاد فضای شاد و امید آفرینی در جامعه دارد و گام مفیدی در بالا بردن رضایت و امیدواری مردم برای حضور در انتخابات دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهاقان تصریح کرد: لزوم برنامه ریزی منسجم جهت بالا بردن فرهنگ مشارکت اجتماعی آحاد جامعه، به ویژه در انتخابات، از جمله اهداف چنین جلساتی است و حضور مردم جهت تعیین سرنوشت کشور نیازمند فرهنگ سازی است.

وی از جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان خبر داد و عنوان کرد: تقاضا داریم مدیر آموزش و پرورش در راستای آگاهی سازی و نقش دهی به دانش آموزان یک مانور انتخاباتی با حضور رأی اولی‌ها و در قالب جشن تکلیف سیاسی برگزار کند.

طبیبیان اذعان کرد: هم‌چنین در صورت صلاح دید و هماهنگی با مراجع برگزاری انتخابات، گروه‌های دانش آموزی؛ با نام «یاوران انتخابات» تشکیل شود.

وی خاطرنشان کرد: ستاد دانش آموزی دهه فجر جهت برگزاری باشکوه‌تر مراسم این ایام در همه مدارس برگزار شود.

طبیبیان حضور و نقش همه ارگان‌ها را در انتخابات مؤثر دانست و گفت: ادارات خدمات رسان، از جمله هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی نسبت به راه اندازی پویش، جهت حضور آحاد جامعه در انتخابات، فعال باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهاقان افزود: اداره تبلیغات اسلامی نسبت به آذین بندی همه مساجد و برگزاری کارگاه آموزشی ویژه طلاب خواهر و برادر با موضوع روایت پیشرفت با تکیه بر سنت‌ها و قوانین الهی اقدام کند تا این طلاب در جلسات وعظ مفید واقع شوند.

کد خبر 5997705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha