۲۷ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۴۹

امام جمعه سرپل ذهاب:

نیازمند حضور میدانی و عملیاتی مسئولان برای حل مشکلات مردم هستیم

نیازمند حضور میدانی و عملیاتی مسئولان برای حل مشکلات مردم هستیم

کرمانشاه- امام جمعه سرپل ذهاب گفت: نیازمند حضور میدانی و عملیاتی مسئولان برای حل مشکلات مردم هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد علی ساداتی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سرپل ذهاب که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با حضور اعضای این شورا برگزار شد، اظهار کرد: تکمیل سامانه گرمسیری از برکات سفر مقام معظم رهبری بوده که نقش مؤثری در توسعه و اشتغال مردم این شهرستان دارد و نیازمند اجرا و تحقیق کامل این پروژه خواهیم بود.

وی با تاکید بر خواسته مردم برای اجرای کامل طرح گرمسیری در شهرستان سرپل ذهاب، افزود: نقشه کشی و مدیریت در کار و طرح سامانه گرمسیری خواسته و مطالبه‌ای است که به دلیل جا ماندن بخشی از زمین‌ها در این طرح باید رسیدگی و پیگیری شود.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: با توجه به اینکه تردد در جاده‌های مواصلاتی شهرستان سرپل ذهاب آمار بالایی دارد ظرفیت‌های جاده‌ای این استان ظرفیت لازم را نداشته و باید نسبت به تعمیر و تعویض بخشی از این مسیر اصلاح لازم انجام گیرد.

حجت الاسلام ساداتی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات شهرستان سرپل ذهاب بیمارستان این منطقه است که با وجود قول و وعده‌های فراوان به دلیل عدم امکانات مناسب وضعیت مطلوبی نداشته و باعث بروز مشکلاتی شده است.

وی همچنین در ادامه به مشکلات موجود در زمینه فرهنگی شهرستان سرپل ذهاب اشاره کرد و افزود: در زمینه فرهنگی این شهرستان زیرساخت‌های مورد نیاز نداشته و بخش عمده‌ای از مساجد به عنوان بخش ویژه حوزه فرهنگی به صورت راکد و بدون پیشرفت باقی مانده است.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با ائمه جمعه و نکات مورد تاکید اشاره کرد و گفت: محور اصلی این بیانات مردمی بودن ائمه جمعه بود که بر لزوم ارتباط با مردم تاکید شد و این امر در بین سایر مسئولان نیز باید سرلوحه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام ساداتی با اشاره به اینکه نیازمند حضور میدانی مسئولین بین مردم هستیم، بیان کرد: ارتباط مسئولین با مردم در قالب یک طرح کلی در استان باید مورد توجه قرار گیرد که در این طرح مدیران در مساجد و محلات نه به صورت تشریفاتی بلکه به صورت عملیاتی برای احیای و ترویج حلقه‌های میانی با کردم دیدار چهره به چهره برقرار کنند.

کد خبر 5997724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha