۲۸ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰

مدیرکل راهداری جاده‌ای چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

حمل ۲ میلیون تن بار از شهرستان بروجن به سایر نقاط کشور

 حمل ۲ میلیون تن بار از شهرستان بروجن به سایر نقاط کشور

شهرکرد-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت:از ۵میلیون تن باری که از استان بارگیری می‌شود، نزدیک ۲ میلیون تن بار از شهرستان بروجن بارگیری و به سایر نقاط کشور حمل می‌شود.

روح‌الله غلامیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شهرستان بروجن و شهر بلداجی جز اولین‌ها است.

وی افزود: از مجموع ۶۰ شرکت فعال در حوزه حمل و نقل در چهارمحال و بختیاری ۲۱ شرکت در شهرستان بروجن فعال است و از مجموع ۵۰ شرکت مسافرتی نیز ۱۰ شرکت در این شهرستان هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از ۵ میلیون تن باری که از مبدا استان بارگیری می‌شود، نزدیک ۲ میلیون تن بار از شهرستان بروجن بارگیری به سایر نقاط کشور حمل می‌شود.

غلامی عنوان کرد: ۳۸۰ کیلومتر راه در حوزه شهرستان بروجن واقع است که از این میزان تقریباً ۲۱۳ کیلومتر آن راه‌های اصلی، شریانی و فرعی و ۱۷۰ کیلومتر آن راه روستایی است.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان بروجن جز هفت شهرستانی است که هیچ جاده خاکی روستایی در آن وجود ندارد و رسالت اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در حوزه راهسازی بیشتر کیفی سازی و اجرای روکش آسفالت راه‌های روستایی شهرستان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقدامات انجام گرفته در شهرستان بروجن، اضافه کرد: ۲۸ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های روستایی، ۶۰۰ تن لکه‌گیری رودمیکس در سطح جاده‌ها، ۲۷۰ کیلومتر خط کشی معابر و جاده‌ها، نصب ۶۳۳ تابلوهای انتظامی اخطاری، نصب ۴۰۰ عدد نیوجرسی، نصب چراغ‌های چشمک‌زن در نقاط پُر حادثه با محوریت سه‌راهی‌ها و… ازجمله این اقدامات هستند.

کد خبر 5998050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha