۲۸ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۳۸

مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان:

کتاب منشا تحولات فرهنگی در سمنان شد/ضرورت امید افزایی رسانه‌ای

کتاب منشا تحولات فرهنگی در سمنان شد/ضرورت امید افزایی رسانه‌ای

سمنان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه کتاب همواره منشا تحولات فرهنگی بوده است، گفت: انتخاب سمنان به عنوان پایتخت کتاب ایران، گام بلندی در این راستا است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید فلاح ظهر پنجشنبه در رویداد جام رسانه‌ای امید در سالن شهید بسطامی سپاه استان سمنان، ضمن اشاره به ضرورت امید افزایی و امید آفرینی در سراسر استان، بیان کرد: اصحاب رسانه خط مقدم جبهه امید آفرینی هستند.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد با ابزارهای خود مشکلات را بزرگنمایی کند، افزود: اصحاب رسانه سربازان خط مقدم جبهه امید آفرینی هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه دشمن تلاش دارد تا اخبار مثبت را به حاشیه براند، بیان کرد: تلاش دشمن در این است که با ناامیدی به مردم حس یاس را القا کند.

فلاح با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در استان سمنان رخ داده است، گفت: انتخاب سمنان به عنوان پایتختی کتاب ایران در زمره دستاوردهای خوبی است که توانسته‌ایم در استان سمنان شاهد باشیم.

فلاح با بیان اینکه کتاب منشأ تحولات فرهنگی در سمنان شد، گفت: انتخاب سمنان به عنوان پایتخت کتاب ایران گام بلندی در این راستا است.

وی با بیان اینکه برگزاری طرح بشری با حضور ۲۰۰ نفر در حوزه قرآنی در دامغان نمونه اقدامات خوب صورت گرفته در استان سمنان است، بیان کرد: برگزاری تئاتر منطقه‌ای جاده ابریشم با حضور ۳۱ گروه نمایشی از دیگر اقدامات صورت گرفته در استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه جشنواره فیلم فجر امسال در سمنان برگزار خواهد شد، افزود: این جشنواره از پانزدهم الی بیست و دوم بهمن ماه با نمایش فیلم‌های روز جشنواره برگزار خواهد شد.

کد خبر 5998148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha