۲۸ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۳۲

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

مشارکت در انتخابات باعث خنثی شدن توطئه های دشمن می شود

مشارکت در انتخابات باعث خنثی شدن توطئه های دشمن می شود

گرگان- فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران موضوع مهمی چون انتخابات را پیش رو دارد که با مشارکت بالای مردم تمام توطئه های دشمنان خنثی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکویی، ظهر پنجشنبه در مراسم اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به مدیران واحدهای صنعتی اظهار کرد: امروز دشمن هرچه قدر فشار بیاورد نظام جمهوری اسلامی ایران قدرتمندتر وارد میدان می‌شود و کارهای بزرگی خلق می‌کند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: اکنون ایران به مرحله‌ای رسیده است که همزمان سه نقطه را در سه کشور مورد هدف قرار دهد و این نشان از اقتدار و توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی یادآور شد: امروز اگر تمام درهای دنیا به روی ما بسته شود بازهم توان ایستادگی داریم و می‌توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم و این همان اقتصاد مقاومتی است.

ملک شاهکویی اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی سکان داران ایران وابسته بودند و شهرهای زیادی از کشور را از دست دادند که این نشان از ضعف آنها بود اما الان زمان قدرت است، چرا که اگر ضعیف باشیم باید تسلیم شویم و در این صورت اجازه عوض کردن یک پیچ را هم نخواهیم داشت.

وی افزود: امروز کشورهایی که روی پای خود ایستاده‌اند و صاحب فکر و اندیشه‌ای هستند کسانی هستند که وابستگی ندارند. اگر امروز در مقابل دشمن کوتاه بیاییم سیلی سختی خواهیم خورد.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران موضوع مهمی چون انتخابات را پیش رو دارد که با مشارکت بالای مردم تمام توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

کد خبر 5998182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha