۲۸ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۴۳

انتقاد نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

ضرورت تحقق شعار «ما می‌توانیم»/ صنایع به انتظارات مردم توجه کنند

ضرورت تحقق شعار «ما می‌توانیم»/ صنایع به انتظارات مردم توجه کنند

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر ضرورت تحقق شعر «ما می‌توانیم» تاکید کرد و گفت: متاسفانه هنوز برخی صنایع در استان هستند که در برابر مطالبات از کلمه «نمی‌توانیم» استفاده می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خاتمه مراسم افتتاحیه جام رسانه‌ای امید در سالن شهید بسطامی سپاه سمنان، تاکید کرد: در بازدیدی که از برخی صنایع استان در هفته جاری داشتیم متأسفانه با پدیده‌ای برخورد کردیم که شایسته جامعه ایرانی نیست.

وی ضمن انتقاد از به کار بردن کلمه «نمی توانیم» درباره برخی کمبودها و مطالبات صنعتی، افزود: ما باید شعار «ما می توانیم» را در بین صنعتگران ترویج کرده و حتی از آن عبور کنیم تا به «ما توانستیم» برسیم.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه انتظار ما از برخی صنایع بیشتر است، گفت: در نظامی که سکان دار آن امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند باید خودباوری نهادینه شود، گفت: ما باید با اتکال به خدا کارها را پیش ببریم وگرنه فرمول‌های غربی راه به جایی نخواهند برد.

مطیعی برگزاری جام رسانه‌ای امید با موضوع تبیین دستاوردهای نظام و امید آفرینی در جامعه را کاری بر زمین مانده دانست که توسط بسیج رسانه راه اندازی شده است، گفت: باید اهداف این رویداد به دقت احصا و مورد هدف قرار گیرند تا نتیجه خوبی را نیز شاهد باشیم.

وی افزود: برگزاری چنین رویدادهایی خوب است اما باید دقت داشت که نتیجه آنها در جامعه برای ما می‌بایست از اهمیت بیشتری برخوردار باشد.

کد خبر 5998363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha