۲۹ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۵۴

امام جمعه اردستان:

مشارکت حداکثری در انتخابات ضروری است

مشارکت حداکثری در انتخابات ضروری است

اردستان- امام جمعه اردستان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات طبق بیانات رهبر انقلاب ضرورت دارد و مردم باید فرد اصلح را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه امروز در اردستان اظهار کرد: انسان طبق کلام امام علی (ع) از چهار راه عفت و خویشتن‌داری، ادب، جود و عقل می‌توانند به یک فرد باعظمت تبدیل شده و بدین صورت همه مردم نیز به سمت این‌ها جذب خواهند شد.

وی افزود: انسان باید در معاشرت و صحبت کردن با دیگران ادب داشته و سخاوت‌مند و کمک‌رسان به دیگران باشد که پرهیزکاران و افراد باتقوا نیز از این دسته افراد هستند همچنین توصیه به تقوا همان توصیه به رعایت این اعمال است.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: نهم رجب سالروز میلاد امام جواد (ع) است که عظمت بزرگی دارد همچنین سیزدهم رجب نیز سالروز مولود کعبه امام علی (ع) بوده که انسان‌ها می‌توانند با تقوا و دستکاری حضرت را یاری کنند.

حجت‌الاسلام دهشیری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور، ماه رجب را ماه خوب خدا دانستند که بهترین کار در این ماه استغفار است و امامان جمعه باید در رفتار، گفتار و کردار رعایت امور را در نظر داشته باشند.

وی افزود: ۲۹ دی‌ماه به عنوان روز غزه نامگذاری شده و مردم غزه بسیار صبور و مظلوم هستند، چندین هزار کشته و مجروح در این منطقه در اثر حملات رژیم صهیونیستی داده‌اند اما باز هم این مردم دست از مقاومت برنداشته‌اند و اوضاع این رژیم را برهم زدند.

امام جمعه اردستان ادامه داد: آرام آرام تنور انتخابات داغ شده گرچه هنوز تبلیغات رسمی شروع نشده اما از اکنون کاندیداها مشخص شده‌اند و این موضوع به گرم شدن فضای انتخابات کمک می‌کند ولی باید توجه کنیم هر نامزدی که تأیید شده دارای حقوق اسلامی و قانونی است که باید حفظ شود.

حجت‌الاسلام دهشیری گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات طبق بیانات رهبر انقلاب ضرورت دارد و مردم باید فرد اصلح را انتخاب کنند با وجود اینکه دشمنان از سال‌ها قبل در مورد عدم حضور مردم در پای صندوق رأی برنامه ریزی کرده‌اند.

کد خبر 5998724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha