۲۹ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۳۹

مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان:

تأمین آب کشاورزی شادگان پیگیری می‌شود

تأمین آب کشاورزی شادگان پیگیری می‌شود

اهواز- مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: در بازدید از شادگان که به منظور بررسی آخرین وضعیت آب کشاورزی آن صورت گرفت، موضوع تأمین آب کشاورزی این شهرستان به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس صدریان فر ظهر امروز جمعه در حاشیه بازدید از شادگان که به منظور بررسی آخرین وضعیت آب کشاورزی در این شهرستان انجام شد، اظهار کرد: با توجه به تحقق نشدن پیش بینی‌های هواشناسی شرایط به گونه‌ای دیگر رقم خورد و در حال حاضر منابع آبی در سد مارون محدود است.

وی با تاکید بر لزوم همراهی و همکاری کشاورزان شادگان برای کاهش آسیب به ذی‌نفعان در شرایط کم آبی، تصریح کرد: در شرایط موجود نقاط حساس و مهمی از جمله تأمین آب شرب، آب مورد نیاز نخیلات و کشت‌های دائم از اولویت‌های مهم سازمان آب و برق است که باید در ماه‌های پیش‌رو با برنامه‌ریزی صحیح و مدیریت آبی خوب تا پایان سال انجام شود.

صدریان فر ادامه داد: در روزهای آتی جلسه‌هایی با محوریت میزان رهاسازی و یا چگونگی رها سازی از نظر زمانبندی و مقدار آن در شورای سازگاری کم آبی و شورای کشاورزی در خوزستان تشکیل می‌شود.

وی افزود: در این خصوص بررسی‌های کارشناسی انجام می‌شود و میان دستگاه‌های مرتبط در مورد این موضوع تصمیم‌گیری خواهد شد؛ سازمان آب و برق خوزستان در واقع مجری سیاست‌ها و تصمیم‌های این دستگاه‌ها است و امیدواریم تصمیماتی گرفته شود که برای تمامی کشاورزان همراه با خیر و برکت باشد.

مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان بر لزوم رعایت نوبت بندی در بالا دست و پایین دست در رساندن آب کشاورزی تاکید کرد و گفت: عنایات خداوند متعال را نباید فراموش کنیم و همه کشاورزان عزیز دعا کنند تا از رحمت خداوند بی نصیب نشویم.

کد خبر 5998901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha