۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۱۴

با حضور مسئولان؛

عملیات اجرایی فاز اول مجتمع دام سبک مهدیشهر آغاز شد

عملیات اجرایی فاز اول مجتمع دام سبک مهدیشهر آغاز شد

مهدیشهر- آیین آغاز عملیات اجرایی فاز اول مجتمع دام سبک شهرستان مهدیشهر در قالب مصوبه قطب دامپروری، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در تحقق وعده رئیس جمهور و در راستای توسعه صنعت دامپروری آئین آغاز عملیات اجرایی فاز اول مجتمع دام سبک شهرستان مهدیشهر در قالب مصوبه قطب دامپروری از سفر استانی رئیس جمهور به سمنان پیش از ظهر شنبه برگزار شد.

این مراسم با حضور استاندار سمنان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در منطقه سیاه کوه شهرستان مهدیشهر برگزار و کلنگ آغاز عملیات اجرایی فاز اول مجتمع دام سبک مهدیشهر بر زمین زده شد.

استاندار سمنان در این مراسم، مهدیشهر قطب دامپروری را در زمره مصوبات سفر اول هیأت دولت سیزدهم به استان دانست و گفت: این مصوبه می‌تواند تحول عظیمی را در زمینه اقتصاد دامپروری استان سمنان ایجاد کند.

سید محمد رضا هاشمی با بیان اینکه ایجاد قطب دامپروری در شهرستان مهدیشهر از تأکیدات دولت است، ابراز کرد: از همه دستگاه‌های متولی درخواست شده تا نهایت همراهی و همکاری را با مجریان این طرح داشته باشند.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های عظیمی در زمینه دامپروری در مهدیشهر و دیگر نقاط استان سمنان وجود دارد، افزود: دامداری بخشی از اشتغال استان را نیز به خود اختصاص داده است.

استاندار سمنان ادامه داد: در حوزه جهاد کشاورزی و به برکت سفر رئیس جمهور به استان، بیش از ۱۲۰ قنات احیا شده است.

کد خبر 5999257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
      0 0
      درود