۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۰۰

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی مطرح کرد؛

خشت‌های طلایی برای ساخت زائر سرای خراسان‌جنوبی در مشهد/روش مشارکت

خشت‌های طلایی برای ساخت زائر سرای خراسان‌جنوبی در مشهد/روش مشارکت

بیرجند-رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی با اشاره به پروژه ساخت زائرسرای استان در مشهد گفت: شهروندان عزیز از سه شیوه می توانند در ساخت این زائرسرا مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی جوینده صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه ساخت زائر سرای محرومین بنیاد زائر امام رضا (ع) خراسان جنوبی در مشهد مقدس اظهارکرد: این زائر سرا در هشت طبقه با پنج هزار و ۲۰۰ متر مربع زیر بنا ساخته خواهد شد

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی بیان کرد: در این زائر سرا برای ۵۰۰ نفر زائر امکان اسکان را فراهم خواهیم کرد.

جوینده با اشاره به اینکه تاکنون در سه طبقه کار کرده ایم و این پروژه همچنان ادامه دارد، یادآور شد: مردم عزیز هم استانی می توانند به صورت چهار شکل برای ساخت این پروژه مشارکت داشته است که یکی خرید تخت ویا سوئیت در این پروژه هست.

وی گفت: هر سوئیت دو تخته زائر سرا ۱۲۰ میلیون تومان قیمت زده شده که شهروند ما آن را خرید و بعد وقف برای استفاده محرومین می کند.

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی با بیان اینکه شیوه دوم مشارکت خرید متر زیربنایی است که هر متر زیر بنایی ۱۵ میلیون تومان است، اظهار کرد: شیوه سوم نیز خرید خشت های آسمانی است که هر خشت ۲۵۰ هزار تومان است.

جوینده بیان کرد: به صورت عمومی نیز هر شهروند خراسان جنوبی با پرداخت هشت هزار تومان در سال می توانند در ساخت این پروژه مشارکت داشته باشند.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه پروژه زائر سرا ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: ما هر طبقه را که بسازیم زیر بار خواهیم برد که مورد استفاده زائران قرار گیرد.

جوینده گفت: برنامه‌ریزی ما بر این است که زائر سرا را از نظر امکانات در حد یک هتل سه ستاره و در شأن زائر حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) باشد.

وی بیان کرد: برخی از مردم ما تمایل دارند که در پروژه ای که در خود کشور عزیزمان انجام می شود مشارکت داشته باشند که به این عزیزان می گوییم خرسند می شویم که در این پروژه شاهد قدم های خیر شما باشیم.

کد خبر 5999361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha