۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۵۶

مدیر کل کمیته امداد بوشهر خبر داد؛

پاسخگویی کمیته امداد بوشهر به ۹۹۰۰ درخواست مردمی سفر ریاست جمهوری

پاسخگویی کمیته امداد بوشهر به ۹۹۰۰ درخواست مردمی سفر ریاست جمهوری

بوشهر- مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از پاسخگویی کمیته امداد بوشهر به ۹ هزار ۹۴۳ درخواست مردمی سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد به عنوان یکی از نهادهای حمایتی وظیفه خطیری در شناسایی و رسیدگی به امورات محرومین در نظام جمهوری اسلامی ایران را به عهده دارد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: رسالت اصلی این نهاد ارائه خدمات در جهت رفع مشکلات ولی نعمتان جامعه است.

وی در خصوص آمار پاسخگویی به مراجعه کنندگان چنین بیان کرد: در پی دور دوم سفر ریاست جمهور به استان ۱۳ هزار ۶۸۹ درخواست مردمی به این نهاد ارسال شد.

روشن ادامه داد: تا کنون ۹ هزار و ۹۴۳ فقره از این درخواست‌ها پاسخ مثبت داده شد و برای این منظور ۲۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته که بین آنها بر اساس نوع نیازمندی توزیع شده است.

وی بیان کرد: امسال ۳۰۲ فقره از درخواست‌های مردمی از سوی نمایندگان مجلس ۴۷ فقره از حوزه محترم استانداری و ۶۱ فقره از دفتر مرکزی به کمیته امداد استان معرفی شده است که پس از بررسی و کارشناسی لازم اقدامات لازم به عمل آمده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۵ میز خدمت برگزار شده است که از این طرق بالای ۶۰۰ نفر مددجو و غیر مددجو دیدار چهره به چهره صورت گرفته است که عموماً درخواست مراجعه کنندگان در حوزه‌های اشتغال، مسکن، وام کارگشایی، تعمیرات، درمان و … بوده است.

کد خبر 5999414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha