۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۱۸

مدیرکل تعاون البرز مطرح کرد؛

البرز میزبان مسابقات بدنسازی و پرورش اندام کارگران کشور

البرز میزبان مسابقات بدنسازی و پرورش اندام کارگران کشور

کرج- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از میزبانی هیأت ورزش‌های کارگری این استان از مسابقات بدنسازی، پرورش اندام و ورزش‌های رزمی بانوان و آقایان کارگران کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالله دارایی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر و یادواره شهدای کرمان، هیأت ورزش‌های کارگری البرز میزبان مسابقات بدنسازی، پرورش اندام و ورزش‌های رزمی کارگران کشور است. این مسابقات از امروز ۳۰ دی ماه به مدت سه روز در مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان از استان‌های مختلف در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، بیان کرد: از چهارم تا ششم بهمن ماه، تیم‌هایی متشکل از بانوان و آقایان در رشته ورزش‌های رزمی از استان‌های سراسر کشور در سالن شهید کیانپور گرد هم می‌آیند و در وزن‌های مختلف به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با بیان اینکه تیم‌هایی متشکل از داوران با تجربه استانی و ملی این دوره از مسابقات را داوری می‌کنند، اظهار کرد: عملکرد هیأت ورزش‌های کارگری البرز با تلاش تک تک ورزشکاران و رؤسای انجمن‌های ورزشی در سطح استان و شهرستان‌ها در سال جاری قابل قبول است، از این بابت از همه ورزشکاران و متولیان این امر نهایت قدردانی و سپاسگزاری را دارم.

گفتنی است مردم می‌توانند جهت مشاهده مسابقات در روزهای مشخص حضور به هم رسانند و آئین تجلیل از نفرات برگزیده نیز با حضور مقامات استانی برگزار خواهد شد.

کد خبر 5999459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha