۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۰۴

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین:

بهره‌گیری از ایده‌های خلاقانه در دهه‌فجر ضروری است

بهره‌گیری از ایده‌های خلاقانه در دهه‌فجر ضروری است

قزوین- مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان قزوین گفت: مسؤولان باید با هماهنگی و بهره‌گیری از ایده‌های خلاقانه و جدید در دهه‌فجر جوانان را با اهمیت موفقیت انقلاب اسلامی آشنا کنند.

به گزرش خبرگزاری مهر، سمیه اسمعیلی در جلسه کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان قزوین اظهار کرد: اجرای برنامه‌های ترویجی هر ساله در این کمیته، برنامه‌ریزی می‌شود تا آحاد جامعه بیشتر با اهداف و آرمان‌های امام راحل، انقلاب و شهدا آشنا شوند.

وی بیان کرد: قبل از انقلاب اسلامی، مردم به صورت خودجوش با رهنمودها و تدابیر حکیمانه امام خمینی (ره) به منظور احیای ارزش‌ها با رژیم شاهنشاهی مبارزه کرده و آن را سرنگون کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: مردم ایران در ایجاد انقلاب اسلامی جانفشانی کرده و در این مسیر شهدا و جانبازان بسیاری تقدیم کردند.

این مقام مسؤول بیان کرد: امروز وظیفه همه مسؤولان و مردم است که در احیای اهداف شهدا تلاش کنند و انقلاب اسلامی را به صاحب اصلی آن، امام زمان (عج) تحویل دهند.

اسمعیلی با بیان اینکه نسل امروز دوران انقلاب اسلامی را ندیده است، گفت: دهه‌فجر فرصت مغتنمی است تا برنامه‌های مختلف فرهنگی برگزار شود تا نوجوانان و جوانان بیشتر با چرایی این دوران آشنا شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: مسؤولان باید با هماهنگی و بهره‌گیری از ایده‌های خلاقانه و جدید، برنامه‌های فرهنگی مؤثر و تأثیرگذاری در ایام‌الله دهه‌فجر برگزار کنند تا جوانان بیشتر با اهمیت ایجاد انقلاب اسلامی آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان قزوین باید نسبت به سایر کمیته‌ها فعال‌تر باشد تا ابعاد مختلف دهه‌فجر برای نوجوانان و جوانان تبیین و تشریح شود.

در ادامه این جلسه، فاطمه نسخه‌چی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، برنامه‌های کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان قزوین را تشریح کرد.

گفتنی است در جلسه فوق، هر یک از مسؤولان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی که عضو کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان قزوین بودند، برنامه‌های پیشنهادی و نظرات خود را در اجرای برنامه‌های دهه‌فجر ارائه کردند.

کد خبر 5999593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha