۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۹

پایانه‌های مسافربری شهر یزد ساماندهی می‌شود

پایانه‌های مسافربری شهر یزد ساماندهی می‌شود

یزد- معاون فنی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از ساماندهی پایانه‌های مسافربری شهر یزد خبر داد.

داود زارع در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر پایانه امام علی (ع)، پایانه دولت آباد، پایانه جانباز و پایانه شهدای محراب و پایانه امام خمینی (ره) به عنوان پایانه های اصلی جابه‌جایی مسافر در شهر فعالیت می کنند.

وی، تامین آب سردکن صنعتی برای پایانه شهدای محراب، تامین کامل روشنایی پایانه شهدای محراب، تامین و تعمیر کامل روشنایی داخلی و بیرونی پایانه جانباز و ساخت پایانه امام خمینی (ره) با هماهنگی منطقه یک شهرداری یزد را از جمله اقدامات در راستای ساماندهی پایانه‌ها برشمرد و افزود: تامین روشنایی پایانه‌های دولت آباد و امام علی (ع) هم در برنامه قرار دارد.

زارع بیان کرد: در پایانه امام خمینی (ره) هم با هماهنگی شهرداری ردیف BRT ساخته شده و در حال حاضر به صورت موقت از سوی سازمان در حال بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه پایانه بین شهری اصلی پایانه غدیر است، عنوان کرد: با هماهنگی حوزه شهرسازی و معماری شهرداری یزد نسبت به تهیه طرح مناسب برای استقرار اتوبوس ها و سالن انتظار مسافرین اقدام شده است.

زارع ادامه داد: تامین و تکمیل روشنایی محوطه بیرونی پایانه غدیر انجام شده و تکمیل روشنایی لاین‌های جلوی پایانه غدیر که محل استقرار اتوبوس خط واحد و تاکسی است هم در برنامه قرار گرفته است.

کد خبر 5999628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
      0 0
      سلام لطفا و خواهشا مسئولین عزیز استان یزد ، مناطق تفریحی شهر رو بیشتر کنید .واقعا یکی از افسرده ترین استان های کشور و دنیا استان ما هه. چرا نباید زمینه شادی برای نوجوون ها و جوون ها بیشتر باشه .همین کمبود مکانی برای تخلیه انرژی و شاد گذروندن اوقات جوونا ، باعث شده‌ خیلی از اونا برن به سمت سیگار و قل