۱ بهمن ۱۴۰۲، ۷:۱۰

در دیدار با معاون وزارت میراث تاکید شد؛

سرمایه‌گذاری تأسیسات گردشگری خراسان شمالی در شرایط مطلوب است

سرمایه‌گذاری تأسیسات گردشگری خراسان شمالی در شرایط مطلوب است

بجنورد_ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: شرایط سرمایه‌گذاری تأسیسات گردشگری خراسان شمالی مطلوب ارزیابی شد.

علی مستوفیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار با علی‌اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در این دیدار شرایط تأسیسات گردشگری در خراسان شمالی مطلوب ارزیابی و میزان جذب سرمایه‌گذار برای ایجاد تأسیسات گردشگری در استان رو به افزایش و باکیفیت عنوان شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی تصریح کرد: معاون گردشگری در این دیدار ضمن به رونق گردشگری از طریق سفرهای هوایی بیان کرد: به‌زودی طی هفته‌های آتی جلسه‌ای با مسئولین ذی‌ربط در سازمان هواپیمایی کشوری با موضوع بررسی و برنامه‌ریزی برای افزایش پروازها و تصمیم‌گیری در این موضوع خواهیم داشت.

وی با ارائه اقدامات صورت‌گرفته در ۱۰ ماهه نخست سال در جذب سرمایه‌گذار و در حوزه سرمایه‌گذاری، افزود: آمارها به‌خوبی نشان می‌دهد تقاضا برای تأسیسات گردشگری خدمات‌رسان به مسافران و زائران در استان خراسان شمالی تا به امروز رشد قابل‌توجهی داشته است.

مستوفیان خاطر نشان کرد: با تلاش‌های صورت‌گرفته توانسته‌ایم مصوبه‌ای را از شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی برای واگذاری پروژه‌های تکمیل شده و نیمه‌تمام چون سرویس‌های بهداشتی و مجتمع‌های گردشگری بین‌راهی بگیریم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: در پایان معاون گردشگری کشور از هم‌افزایی دستگاه‌های نظارتی و اجرایی استان در راستای کمک به توسعه صنعت گردشگری خراسان شمالی تقدیر کرد.

کد خبر 5999977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha