۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۶

نماینده ولی فقیه در کردستان:

فضاهای فرهنگی کردستان باید تقویت شوند

فضاهای فرهنگی کردستان باید تقویت شوند

سنندج- نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر تقویت فضاهای فرهنگی استان گفت: نسخه کردستان برای تقابل با جریانات معاند، نسخه فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر یکشنبه در دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به استان اظهار کرد: نگاه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تالار مرکزی شهر سنندج جای تقدیر دارد که اتمام این طرح را در سال ۱۴۰۳ نوید داده‌اند.

وی افزود: در سفرهای شهرستانی از جاهای فرهنگی از جمله کتابخانه‌ها بازدید می‌کنم و به نظر می‌رسد بودجه خوبی باید به زیرساخت‌های کتابخانه‌های استان تزریق شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: کتابخانه روح شهر است و باید به جایگاه فرهنگی این اماکن توجه و تقویت شوند.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: سالن‌های ادارات فرهنگی که مورد استفاده فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی است و باید مورد توجه قرار گیرد و به لحاظ فضاسازی، ورودی و خروجی مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: نسخه کردستان برای تقابل با جریانات معاند نسخه فرهنگی است و مردم درگیر مسائل مذهبی بیرونی نیستند اما فرهنگی می‌تواند به فعالیت‌های این حوزه غنا ببخشد.

وی با بیان اینکه باید جوانان را به کتابخانه‌ها و مسائل فرهنگی کشاند، گفت: باید کارهای فرهنگی را با مشارکت خود جوانان و نوجوانان پیش برد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: همه استان‌های کشور فرهنگی هستند اما رهبر معظم انقلاب این استان را سرزمین فرهنگ و هنر نامیدند و نیاز به توجه بیشتری در حوزه فرهنگی است.

کد خبر 6000432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha