۱ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۴۵

استاندار کرمانشاه:

مرز خسروی در حال آماده سازی و رفع مشکلات برای اربعین پیش رو است

مرز خسروی در حال آماده سازی و رفع مشکلات برای اربعین پیش رو است

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه در بازدید از مرز خسروی، گفت: مرز خسروی در حال آماده سازی و رفع مشکلات برای اربعین پیش رو است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طیب صحرایی بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور از مرز پرویزخان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازدید و پیگیری‌های انجام شده به منظور و با اهداف اقتصادی دولت انجام گرفت که در این راستا فعالیت مرزها به عنوان یکی از ابعاد مهم رشد اقتصادی کشور مورد توجه است.

وی با تاکید بر جلوگیری از قاچاق سوخت، افزود: با توجه به مصوبات انجام گرفته به منظور جلوگیری از قاچاق طی ۲ ماه گذشته اقداماتی مؤثر برای توزیع، اتصال و خروجی‌ها انجام گرفته است که در زمینه خروجی وضع با ثبات و مستحکمی حاکم بوده اما در سایر موارد نیز باید اقدامات جدی‌تر دنبال شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: تردد با باک پر یکی دیگر از طرح‌هایی است گه نیازمند پیگیر از هر ۲ طرف عراقی و ایرانی است تا سوختگیری به موقع و بدون مشکل و نیز تبادلات قانومند ایجاد شود.

صحرایی در ادامه با تاکید بر فرصت اربعین و استفاده از ظرفیت‌های آن، گفت: کارهایی در این مرز خسروی در حال انجام است که هم در ایام اربعین و هم در سایر ایام سال مورد استفاده قرار گیرد و در این راستا مسیرهای مسافری و کالاهای ترانزیتی در مرز خسروی به مراحل خوبی از اجرایی رسیده است.

وی در پایان نیز با اشاره به اینکه آماده سازی پارگینگ‌ها و حادهوهای مواصلاتی در دست اقدام است، بیان داشت: در تلاش هستیم که در نیمه نخست سال ۱۴۰۳ سایر جاده‌های باقی مانده اصلاح و ترمیم شود و مراحل اجرایی در مسیر خدمت رسانی به زوار با سرعت قابل قبولی در حال انجام است.

کد خبر 6000999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حمیدرضا AE ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      6 0
      انشاله مرزخسروی دروازه کربلا نه تنها دراربعین بلکه درتمام ایام سال پذیرای زوارارباب باشد