۲ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۲۷

رییس دیوان محاسبات استان قم:

تاکنون از نظر انحرافات مالی در قم مسئله خاصی نداشتیم

تاکنون از نظر انحرافات مالی در قم مسئله خاصی نداشتیم

قم- مدیرکل دیوان محاسبات استان قم با اشاره به رسیدگی به بودجه‌ها و اعتبارات دستگاه‌های دولتی در دیوان محاسبات استان قم گفت: تاکنون از نظر انحرافات مالی در قم مسئله خاصی نداشتیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد اصلانی در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس بانوی کرامت که در سالن محراب حرم مطهر انجام شد با بیان اینکه در استان قم ۱۲۵ دستگاه توسط دیوان محاسبات قم بررسی می‌شوند اظهار کرد: از مهم‌ترین کارهای در دست اقدام در دیوان محاسبات استان قم حسابرسی مونوریل قم است که جلساتی با استاندار قم، مدیرعامل مترو قم و اعضای شورای شهر قم برگزار شد تا در خصوص ادامه کار تصمیم لازم اتخاذ شود.

مدیرکل دیوان محاسبات استان قم با اشاره به آثار بد اجتماعی جمع‌کردن این پروژه بر ادامه آن تا پردیسان تأکید کرد و افزود: باتوجه‌به اینکه شرایط هزینه ای پروژه های مونوریل و مترو از نظر بهره‌برداری یکسان هستند صرفه با این است که پروژه مونوریل ادامه پیدا کند و مورداستفاده قرار گیرد.

وی از دیگر طرح‌های اولویت‌دار در قم را طرح اقدام ملی مسکن دانست و گفت: به دنبال اعتراضات مردمی نسبت افزایش قیمت ساخت پروژه ۱۷ هکتاری پردیسان، این پروژه در دیوان محاسبات مورد حسابرسی قرار گرفت و قیمت‌ها از ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به ۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان کاهش یافت و به دنبال این هستیم که تا ۸ میلیون تومان کاهش داشته باشد.

اصلانی با اشاره به رسیدگی به بودجه‌ها و اعتبارات دستگاه‌های دولتی در دیوان محاسبات استان قم گفت: تاکنون از نظر انحرافات مالی در قم مسئله خاصی نداشتیم و از این به بعد هم نخواهیم داشت.

کد خبر 6001093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محسن احمدی IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      0 0
      عالی میشه درست بشه464
    • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      0 0
      منوریل قم از نظر مکانی غیر مفید ومقرون به صرفه نیست
    • سعید IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      0 0
      لطفا پایین بودن کرایه های اسنپ و بالا بودن کمیسیون و هم چنین ندادن یک سال سهمیه بنزین رانندگان را بررسی کنید
    • محمد رضا IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      0 0
      سلام از هر جا که جلو ضرر گرفته شود سود است