۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۱

رییس شورای هیأت‌های مذهبی:

هیأت‌های مذهبی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند

هیأت‌های مذهبی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند

بوشهر- رییس شورای هیأت‌های مذهبی کشور گفت: هیأت‌های مذهبی و تریبون مساجد باید مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنند.

نوشاد نوشادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هیأت‌های مذهبی و همه دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی باید بستر ساز مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری باشند.

وی اضافه کرد: شأن و منزلت ولایی هیأت‌های مذهبی کشور شأن و جایگاهی متعالی است و این جایگاه صرفاً برای حضور مردم در ای صندوق‌های رأی استفاده شود و نباید محلی برای تبلیغ و فعالیت ستادهای انتخاباتی نامزدها شود.

رئیس شورای هیأت‌های مذهبی کشور بیان کرد: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از لحاظ ملی و فراملی دارای اهمیت است و در این ارتباط همه موظف به ایفای نقش برای تحقق مشارکت حداکثری هستند.

وی اضافه کرد: انتخابات همواره در هر دوره‌ای اهمیت منحصر به فرد خود را دارد ولی این دوره انتخابات با توجه به شرایط خاص کشور و منطقه اهمیت دو چندانی دارد.

نوشادی تاکید کرد: رسانه‌های بیگانه از مدت‌ها پیش در راستای برگزاری انتخابات سرد و کم رونق تلاش کرده‌اند و می‌طلبد که با لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب و دغدغه ایشان همه مردم در ۱۱ اسفندماه با حضور پرشور در انتخابات حماسه‌ای دیگر را رقم بزنند.

کد خبر 6001222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha