۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۲۹

رییس بنیاد شهید دشتستان:

طرح سپاس مهم‌ترین برنامه بنیاد شهید است

طرح سپاس مهم‌ترین برنامه بنیاد شهید است

بوشهر - رئیس بنیاد شهید شهرستان دشتستان گفت: طرح سپاس مهم‌ترین برنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران است و به صورت میز خدمت در منزل جامعه هدف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر, عبدالکریم عباسی صبح دوشنبه در دیدار با جانباز دفاع مقدس عباس شادکام در آب‌پخش اظهار کرد: برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگری در تعامل با جامعه هدف به شکل مددکاری است، در طرح سپاس میز خدمت در منزل جامعه هدف برگزار می‌شود و هدف بنیاد تنها احوالپرسی نیست بلکه باید به مشکلات جامعه هدف هم رسیدگی شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان افزود: طرح سپاس مهم‌ترین برنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

وی ابراز داشت: در بحث درمان، خانواده جانباز دفاع مقدس عباس شادکام درخواست، کپسول اکسیژن داشتند که سریعاً این مشکل با پیگیری حل شده است و هر چیزی که از امروز به بعد هم جهت درمان لازم داشته باشند پیگیری و مرتفع کنیم.

عباسی افزود: امیدواریم که بتوانیم خادم خوبی برای مجموعه ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس باشیم.

جانباز دفاع مقدس شهر آب‌پخش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی مهران به درجه جانباز نائل شدم و به دلیل شدت جراحات و ترکش خمپاره که هنوز یادگار در بدن دارم و مشکلات ریوی در زمان دفاع مقدس هم اکنون در بستری بیماری هستم.

عباس شادکام افزود: تقدیر و تشکر داریم از رئیس بنیاد شهید شهرستان دشتستان که امروز قبول زحمت فرموده و برای بازدید دیداری از خادم دوران دفاع مقدس داشتند.

کد خبر 6001352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha