۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۰۶

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

سن تکلیف بزرگ‌ترین مرحله انتخاب برای دانش‌آموزان است

سن تکلیف بزرگ‌ترین مرحله انتخاب برای دانش‌آموزان است

زنجان- مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: سن تکلیف بزرگ‌ترین مرحله از زندگی دانش‌آموزان برای یک انتخاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اسماعیلی ظهر یکشنبه در مراسم متمرکز ۱۵۰۰ نفری جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر مدارس غیردولتی و هیأت امنایی زنجان که در مصلای نماز جمعه خاتم‌الانبیای زنجان برگزار شد، اظهار کرد: سن تکلیف به معنای واقعی کلمه، ایستگاهی است که در آن دانش‌آموزان به درک عمیق‌تری از خداوند دست می‌یابند.

وی با اشاره به اینکه سن تکلیف برای دانش‌آموزان به منزله دست‌یابی به آن چیزی است که در نزد خداوند محبوب‌تر است، افزود: به معنای واقعی کلمه، حرکت به سمت خداوند و نیز تقرب درگاه الهی، یکی از بزرگ‌ترین اتفاقاتی است که برای دانش‌آموزانی که به سن تکلیف می‌رسند، رخ می‌دهد.

اسماعیلی در ادامه با بیان اینکه یکی از رویکردهای امروز دستگاه آموزش و پرورش، حرکت در مسیری است که بتوانیم ساحت‌های شش‌گانه تربیتی را اجرایی کنیم، خاطرنشان کرد: بی‌شک یکی از برنامه‌هایی که امروز شاهد برگزاری آن در راستای ساحت‌های شش‌گانه تربیتی است، جشن تکلیف است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با یادآوری اینکه در مدارس دولتی اجرای برنامه‌ها در مسیر ساحت‌های شش‌گانه تربیتی بیش از همه نمود داشته است، تصریح کرد: علاوه بر این تلاش شده است تا زمینه برای برگزاری چنین برنامه‌هایی در مدارس غیردولتی نیز فراهم شود.

کد خبر 6001475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha