۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۱۸

معاون استاندار اردبیل:

همایش هفته شوراهای آموزش و پرورش در اردبیل برگزار شد

همایش هفته شوراهای آموزش و پرورش در اردبیل برگزار شد

اردبیل- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: همایش گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان بعد از ظهر دوشنبه در همایش گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش در اردبیل، با تبیین نقش شوراها در پیشبرد اهداف کمی و کیفی آموزش و پرورش اظهار کرد: شوراهای آموزش و پرورش ظرفیت مطلوبی برای ارتقای برنامه‌های آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به تأثیر جریان فرهنگی در حل معضلات اقتصادی و سیاسی تصریح کرد: قانون شوراهای آموزش و پرورش از مظاهر تکامل مدیریت اجتماعی و مردمی‌سازی امور است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: نقش‌پذیری و مشارکت کارگروه‌های تخصصی همراه با شورای آموزش و پرورش استان در برنامه‌ریزی برای پیشبرد اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت می‌تواند به تحول اساسی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی منجر شود.

در این همایش مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز با اشاره به تصویب قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش در سال ۱۳۷۲ افزود: هدف از ایجاد شوراهای آموزش و پرورش توسعه مشارکت مردم در امر تعلیم و تربیت و بهره‌گیری از تمام منابع و امکانات برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی است.

کلام‌الله صفری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مهمترین وظیفه شوراهای آموزش و پرورش جلب کمک‌های مادی و معنوی مردم و ارتقای نظارت مردم بر امور مرتبط با تعلیم و تربیت است.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان اضافه کرد: آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند با تنگناها و چالش‌های پیش روی نظام تعلیم و تربیت مواجه شود مگر آنکه آحاد مردم در کنار آموزش و پرورش برای حل مشکلات و معضلات مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم از اعضای شورای آموزش و پرورش استان و شهرستان اردبیل تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6001647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha