۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۴۲

مدیرکل بهزیستی البرز:

مناسب سازی معابر شهری نمودی از اجرای عدالت اجتماعی است

مناسب سازی معابر شهری نمودی از اجرای عدالت اجتماعی است

کرج- مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: مناسب‌سازی معابر شهری نمودی از اجرای عدالت اجتماعی در شهر بوده زیرا رشد و بالندگی در دنیای توسعه یافته امروز منوط به رعایت عدالت است.

به گزارش خبرنگار مهر، وجیهه محمدی فلاح ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مناسب سازی اماکن و معابر عمومی استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر اهمیت مناسب سازی اماکن و معابر عمومی استان مطرح کرد: مناسب سازی تنها برای افراد دارای معلولیت نیست و برای هر یک از افراد جامعه که به نوعی از یک مشکل جسمانی رنج می‌برند ضروری و بدیهی است.

وی با اشاره به اهمیت عدالت و ضرورت جاری و ساری شدن آن در جامعه بشری افزود: عدالت رکن اساسی قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی و روح حاکم بر قانون اساسی است که باید به عنوان یک ارزش عالی مورد توجه بشریت قرار گیرد. مناسب‌سازی معابر شهری نمودی از اجرای عدالت اجتماعی در شهر بوده زیرا رشد و بالندگی در دنیای توسعه یافته امروز منوط به رعایت عدالت و ایجاد فرصت‌های یکسان برای اقشار مختلف است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز از افراد دارای معلولیت به عنوان بخش اعظم ظرفیت‌های مستعد جامعه یاد کرد و ادامه داد: برای مشارکت و اثربخشی این قشر توانمند و به منظور آشکار شدن فرصت‌های پیشرفت و موفقیت این افراد باید تلاشی مضاعف در همه زمینه‌ها صورت گیرد که از جمله آن‌ها می‌توان به فراهم آوردن زیرساخت‌های متناسب شهری به منظور حضور فعال این قشر در جامعه شهری اشاره کرد.

کد خبر 6001697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha