۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۳۷

رئیس کل دادگستری استان سمنان تاکید کرد؛

ضرورت افزایش ضریب ایمنی در واحدهای تولیدی استان سمنان

ضرورت افزایش ضریب ایمنی در واحدهای تولیدی استان سمنان

سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از ضرورت افزایش ضریب ایمنی در واحدهای تولیدی استان به خصوص شهرک صنعتی ایوان‌کی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دادگستری سمنان، محمد جعفر عبدالهی در بازدید از دادگاه عمومی بخش ایوانکی، بیان کرد: انتظار مراجعان از ارائه خدمات قضائی با کیفیت و متقن، مطالبه به حقی است که بایستی در بهترین زمان ممکن به وجود آید.

وی تصریح کرد: مراجع قضائی در زمره مهمترین و اثرگذارترین نهادهای حاکمیتی قلمداد می‌شوند که عملکرد ناشی از ورود قانونی کارگزاران آن به موضوعات مختلف کار ساز بوده و البته دستاوردهای عام المنفعه آن باعث افزایش رضایت‌مندی اقشار مختلف جامعه می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان بیان کرد: علاوه بر اینکه قبل از انجام بازدیدها، عملکرد هر حوزه قضائی تحلیل و بازبینی می‌شود با مطالعه پرونده‌ها روندهای موجود در شعب قضائی مورد ارزیابی‌های تخصصی و موشکافانه قرار می‌گیرد. مشروح اخبار را ملاحظه و دنبال کنید.

⁩ عبدالهی تصریح کرد: وقتی مراجع قضائی به صورت شبانه روزی ارائه خدمات قانونی را پیگیری می‌کنند؛ عملکرد حاصله باید به سَمت افزایش خدمت رسانی، کسب بیشترین رضایت‌مندی، عدم اتخاذ تصمیمات نهایی به روزهای منتهی به پایان ماه، جلوگیری از اطاله دادرسی و انباشت غیر موجه پرونده‌ها در شعب هدایت شود.

وی در خاتمه بیان کرد: موضوع افزایش ضریب ایمنی در واحدهای تولیدی شهرک صنعتی ایوانکی و کشف علت وقوع حادثه در شرکت آرمان صنعت به رئیس آن حوزه قضائی تذکر داده شد تا پس از شناسایی مقصرین احتمالی برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.

کد خبر 6001702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha