۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۵۸

رییس کمیته امداد خلخال:

۳۵ واحد مسکن همزمان با دهه فجر در خلخال افتتاح می‌شود

۳۵ واحد مسکن همزمان با دهه فجر در خلخال افتتاح می‌شود

خلخال- رییس کمیته امداد شهرستان خلخال گفت: با همکاری بنیاد علوی و بنیاد مسکن ۳۵ واحد مسکن محرومان در شهرستان خلخال تکمیل و در گرامیداشت دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

غلامرضا مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از این تفاهمنامه‌ها تنها ساخت پنج واحد در حال انجام است تا ما بتوانیم هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها را نیز به سرانجام رسانده و به تعهدات خود به صورت صد درصد عمل کنیم.

وی ضرورت لوله‌کشی گاز برای خانواده‌های نیازمند را در ایام سرد زمستان یادآور شد و تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده با اولویت مناطق سردسیر و روستایی گازرسانی در حال انجام است.

رییس کمیته امداد شهرستان خلخال با اشاره به فعالیت‌های حوزه اشتغال و تعهدات امسال گفت: ۶۲۴ نفر مددجو برای دریافت تسهیلات اشتغال به بانک‌ها معرفی شده‌اند که از ۶۲ میلیارد تومان منابع، تاکنون ۳۲ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

مظلومی از پرداخت تسهیلات برای ۱۶۳ مورد درخواست اشتغال خبر داد و افزود: ۱۷ میلیارد تومان از منابع امداد و بانک‌ها برای این طرح‌ها مساعدت شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: عمده طرح‌های اشتغالزیی کمیته امداد خلخال به تعداد ۹۶ مورد متقاضی به بانک ملی معرفی شده که پرداختی این بانک بسیار پایین بوده است.

مظلومی اضافه کرد: در بحث خودکفایی از ۱۲۰ مورد تعهد امسال شهرستان، ۳۵ مورد تحقق یافته و تلاش بر این است تا سایر تعهدات در سه ماه پایانی انجام شود.

رییس کمیته امداد شهرستان خلخال بیان کرد: اقساط معوق مددجویان به صندوق امداد ولایت ۱۲۵ میلیون تومان بوده که نسبت به پرداختی هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رقم پایینی است.

کد خبر 6001729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha