۳ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۲۱

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان:

یادواره شهدای دانش‌آموز در کردستان برگزار می‌شود

یادواره شهدای دانش‌آموز در کردستان برگزار می‌شود

سنندج_معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر یادواره شهدای دانش‌آموز به ویژه ۲۵ دانش‌آموز و معلم شهید حادثه تروریستی کرمان در کردستان برگزار می‌شود.

عزت‌الله طیبی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شعار محوری امسال، «مدرسه قوی و ایران قوی» با هدف انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل‌های آینده انتخاب شده است.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان طعمه اصلی ضدانقلاب در فضای اغتشاشات هستند و لازم است محور اصلی برنامه‌های فرهنگی توجه به آنها باشد.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش کردستان افزود: دانش‌آموزان پای کار برنامه‌های انقلاب هستند و زمینه‌سازی برای تقویت ساحت تربیتی اجتماعی و روحیه انقلاب و تقویت هویت ایرانی و اسلامی در آنها باید مورد توجه قرار گیرد.

طیبی‌راد به برگزاری جشن پرچم در ایام‌الله دهه فجر پرداخت و بیان کرد: مهمانان حاج قاسم و اجرای گروه سرود ۱۳۵۷ نفری در جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از برنامه‌های جشن انقلاب است.

وی از برگزاری جشن تکلیف سیاسی در استان خبر داد و اعلام کرد: این مراسم جشن با حضور هشت هزار رأی اولی در ۱۶ منطقه آموزش و پرورش کردستان برگزار می‌شود.

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان گفت: تشکیل هیأت اندیشه‌ورز با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و نمایشگاه مدرسه‌های انقلاب و کرسی آزاداندیشی از برنامه‌های آموزش و پرورش در این ایام است.

طیبی‌راد، تشکیل ستاد گرامیداشت دهه فجر با ۲ کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزان، نواختن گلبانگ انقلاب، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز به ویژه ۲۵ دانش‌آموز و معلم شهید حادثه تروریستی کرمان، همایش یاوران انقلاب را از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش خواند.

کد خبر 6002223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha