۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۱

نصرالله سجادی:

تجلیل ازمدال‌آوران و قهرمانان در زمان زنده بودن کار شایسته‌ای است

تجلیل ازمدال‌آوران و قهرمانان در زمان زنده بودن کار شایسته‌ای است

مشاور کمیته ملی المپیک تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ادوار مختلف المپیک در زمان زنده بودنشان را اقدامی شایسته و قابل تقدیر دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، نصر الله سجادی در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران ادوار مختلف المپیک گفت: همه قهرمانان و مدال آورانی که در ۸۰ سال برای کشور افتخار آفرینی کردند شایسته قتدیر هستند.

وی با بیان اینکه این مراسم برای دومین بار برگزار می شود، خاطرنشان کرد: مشابه این مراسم اولین بار قبل از المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا در یک سطح کوچکتر برگزار شد. جا دارد این مراسم هر چند سال یک بار برگزار شود تا از عمر مدال آوردن ورزشکاران بگذرد و از افراد جدید تجلیل شود. از دوره قبل چند دوره گذشته و تعداد زیادی مدال گرفته بودیم که تحلیل نشده بود.

سجادی تاکید کرد: از قهرمانی که در قید حیات هستند تجلیل می شود. کار خوبی است از این جهت که جوانان ببینند اگر برای ایران افتخار بیافریند و باعث این می شود که نام ایران شناخته شود، به یاد آنها هستیم.

مشاور کمیته ملی المپیک در مورد سهمیه های به دست امده برای المپیک گفت: تا جایی که می دانم در اهداف پروازی نتوانسته بودیم تاکنون سهمیه بگیریم، بیرانوند جزو جوانترین افرادی است که توانسته کسب سهمیه کند و شاید جزو جوانترین در بین همه ورزشکاران همه رشته ها است و نتوانستیم به این جوانی شرکت می کند.

کد خبر 6002280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha