۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۴۱

رییس کمیته فرهنگیان و دانش آموزان دهه فجر گلستان خبر داد؛

هزار میلیارد تومان سهم آموزش و پرورش گلستان از سفر رییس جمهور

هزار میلیارد تومان سهم آموزش و پرورش گلستان از سفر رییس جمهور

گرگان- رییس کمیته فرهنگیان و دانش آموزان دهه فجر گلستان گفت: در سفر دوم ریاست جمهور به گلستان بیش از هزار میلیارد تومان مصوبه آموزش و پرورش تصویب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا نظری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران گروه خبری فجر اظهار کرد: در سفر دوم ریاست جمهور به گلستان با همکاری وزیر آموزش و پرورش بیش از هزار میلیارد تومان به میزان ۵ برابر سفر اول مصوبه تصویب شد.

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال رونمایی از سرود امام علی علیه السلام با مشارکت هزار دانش آموز خواهیم داشت، افزود: در روز ۲۲ بهمن سرود ملی با حضور ۱۳۵۷ دانش آموز گلستانی در گرگان اجرا خواهد شد.

رئیس کمیته فرهنگیان و دانش آموزان دهه فجر استان گلستان از برگزاری ۸۰ برنامه شاخص استانی و شهرستانی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: زنگ انقلاب همزمان با همایش رأی اولی‌ها در ۱۱ بهمن نواخته می‌شود.

وی افزود: اجرای ویژه برنامه دانش آموزی در آئین استقبال نمادین در فرودگاه گرگان، جشن بزرگ نسل آرمانی در مبعث حضرت رسول (ص) با حضور دانش آموزان، نقش فجر در قالب نقاشی همگانی دانش آموزی بر روی پارچه‌های بزرگ و رویداد آخرشه با موضوع حمایت از قدس شریف و پایان عمر رژیم غاصب صهیونیستی از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش گلستان در این ایام محسوب می‌شود.

نظری از برگزاری برنامه جهاد تبیین با حضور دانش آموزان گلستانی خبر داد و اظهار کرد: این برنامه در قالب کارگاه‌های دستاوردهای نظام در حوزه‌های مختلف اجرا می‌شود.

وی در ادامه برگزاری انتخابات را امر بسیار مهم دانست و افزود: بسته‌های ویژه دانش آموزی خصوصاً برای رأی اولی‌ها تهیه شده است.

کد خبر 6002432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha