۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۳۳

فرماندار کاشمر:

تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی کنترل می‌شود

تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی کنترل می‌شود

کاشمر- فرماندار کاشمر گفت: تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی کنترل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت اله شریعتمداری صبح سه شنبه در نشست هم اندیشی نقش رسانه در مشارکت و نشاط سیاسی که با حضور خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با هیچ کاندیدایی عقد اخوت نداریم و هر جا شائبه‌ای مبنی بر تبلیغات انتخاباتی باشد تذکر و در صورت تکرار به ستاد پیشگیری تخلفات انتخاباتی که در دادگستری فعال شده است معرفی می‌شوند.

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه فعالین شناسنامه دار و غیر شناسنامه دار فضای مجازی شهرستان رصد می‌شوند و در صورت تخلف برخورد جدی با آنها انجام می‌گیرد بیان کرد: در بسیاری از موارد جهت بسته نبودن فضای انتخابات با تذکراتی که به فعالان مجازی داده شد، فضای تبلیغات انتخاباتی در دست کنترل است.

وی افزود: رسانه‌ها و فضا مجازی باید از تخریب اخلاقی، تهمت و افترا دوری کنند تا روحیه نشاط انتخاباتی از جامعه گرفته نشود.

شریعتمداری گفت: هم اکنون برگزاری جلسات خانگی با اقوام و دوستان توسط نامزدهای انتخاباتی آزاد است و در صورت تخریب، افترا و تهمت نسبت به مسائل و حتی نامزد دیگری در آن جلسات برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

فرماندار کاشمر با بیان اینکه تاکنون ۳۷ نفر از نامزدهای انتخاباتی شهرستان‌های کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ توسط شورای نگهبان تأیید شده اند و تأییدیه ها تا ۱۹ بهمن ماه ادامه خواهد داشت گفت: مردم باید از مساله دو قطبی بودن عبور کنند و انتخاب آنها باید از بین افرادی باشد که برنامه، ایده، طرح، افکار و تخصص دارند باشد.

وی با اشاره به اینکه تمامی مجریان برگزاری انتخابات به دنبال این هستند که شائبه‌ای در اذهان مردم شکل نگیرد، خاطر نشان کرد: هیچ تفاوتی در نتیجه انتخابات برای ما وجود ندارد، چرا که به عنوان مجریان انتخابات موظف و مکلف به برگزاری انتخاباتی سالم هستیم.

شریعتمداری از از رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی برای فراهم کردن بستری برای ایجاد نشاط و مشارکت مردم در انتخابات دعوت به همکاری کرد.

فرماندار کاشمر تصریح کرد: برای اولین دوره از انتخابات استفاده از امکانات اداری برای تبلیغات نامزدها قابل استفاده است.

وی ادامه داد: بیلبوردهای سطح شهر، سالن‌های ورزشی و اجتماعات به صورت مساوی با توجه به توان هر نامزد این امکانات قابل استفاده خواهد بود تا بتوانند در آن مکان‌ها تبلیغات خود را انجام و به سخنرانی بپردازند.

کد خبر 6002458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha