۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۳۵

مدیرعامل آب و فاضلاب لرستان:

۵ طرح توسعه شبکه فاضلاب در لرستان افتتاح می‌شود

۵ طرح توسعه شبکه فاضلاب در لرستان افتتاح می‌شود

خرم‌آباد - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از افتتاح پنج طرح توسعه شبکه فاضلاب در این استان هم‌زمان با ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر اکبریان امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: پنج طرح آب و فاضلاب استان در حوزه توسعه فاضلاب تکمیل شده است و هم‌زمان با ایام دهه فجر بهره‌برداری می‌شود.

وی اظهار کرد: این طرح‌ها مربوط به توسعه شبکه فاضلاب شهرهای خرم‌آباد، کوهدشت، دورود، الیگودرز و بروجرد بوده و از محل اعتبارات عمرانی هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال برای آنها هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، افزود: عملیات اجرایی تمامی این طرح‌ها سال گذشته آغاز شده است که برای ۳۷ نفر نیز در حین عملیات ساخت آنها ایجاد اشتغال شد.

اکبریان، عنوان کرد: در راستای توسعه شبکه فاضلاب شهر خرم‌آباد ۴۳۵ میلیارد ریال هزینه و هشت کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب نیز اجرا شد همچنین برای اجرای شش کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب کوهدشت ۲۰۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی تصریح کرد: همچنین در راستای توسعه شبکه فاضلاب دورود ۴۷۲ میلیارد ریال برای پنج کیلومتر شبکه جمع‌آوری اجرا و ۳۱۱ میلیارد ریال برای اجرای هشت کیلومتر شبکه توسعه فاضلاب الیگودرز هزینه شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، ادامه داد: ۱۰ و نیم کیلومتر شبکه جمع‌آوری اصلی و فرعی توسعه فاضلاب شهر بروجرد نیز با ۳۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرایی شد که این طرح‌ها هم‌زمان با دهه فجر بهره‌برداری می‌شوند.

کد خبر 6002519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha