۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۴۴

فرماندار نهاوند:

مدیران حق جانبداری از هیچ کاندیدایی را ندارند

مدیران حق جانبداری از هیچ کاندیدایی را ندارند

همدان-فرماندار نهاوند گفت: مدیران حق جانبداری از هیچ کاندیدایی را ندارند، از ظرفیت اعتکاف برای حضور حداکثری در انتخابات بهره ببرید.

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام احمدوند ظهر سه‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی باید سمت و سوی انتخابات برود و وظیفه‌ی همه‌ی ماست که مردم را تشویق به حضور حداکثری در انتخابات نمائیم.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه وظیفه دینی مدیران است که ادای دین کنند به میز اشغال کرده شأن، گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم پول بیت المال حرام است نباید صرف انتخابات شود، شاید به نوعی وزارت کشور متولی انتخابات باشند ولی ادارات در سطح شهرستان هم وظایف سنگینی برعهده خود دارند، مدیران پای کار انتخابات باشند و باید بخاطر میزی که اشغال کرده‌اند ادای دین کنند و پاسخگوی خون شهدا باشند ومدیران حق جانبداری از هیچ کاندیدایی ندارند و وظیفه دارند ادای دین کنند و انتخابات را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند.

احمدوند بیان داشت: رسانه‌ها و همه ی مدیران ادارات و حتی بنده به عنوان فرماندار وظیفه داریم در بحث انتخابات ورود پیدا کنیم و مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنیم.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی نهاوند در ادامه با اشاره به بحث اعتکاف اظهار داشت: اعتکاف فرصت بسیار مناسبی است که از ظرفیت آن باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات بهره برد.

وی افزود: برگزاری انتخابات به بهترین شکل ممکن انجام شود، بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی هر کسی در هر مسئولیت وظیفه‌ای هست موظف است هر آنچه که در توان دارد برای خدمت به مردم و رضایتمندی ارباب رجوع به کار گیرد.

وی تصریح کرد: انتخابات این دوره نسبت به سالهای دیگر می‌بایست پرشور تر از گذشته برگزار شود اثرات انتخابات در ادارات نهاوند باید دیده شود از طریق بنر یا پوستر یا عکس نوشته در بدو ورود افراد به ادارات نمایان شود.

احمدوند گفت: شرح وظایف هر ارگانی مشخص است و با افراد هنجار شکن باید برخورد شود.

وی افزود: مشکلات شهرستان باید محله محور بررسی شده و حضور مدیران در بین مردم ایجاد امید و انگیزه می‌کند، وقتی مشکلات بررسی شد در کمیته‌ها مطرح شوند و سپس نتیجه آن در شورای فرهنگ عمومی عنوان شود و مصوبات شورا را در خصوص مشکل مطرح شده اجرایی شود.

کد خبر 6002802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha