۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۳۸

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد؛

احداث ۴۸ زمین چمن مصنوعی برای مدارس استان قزوین

احداث ۴۸ زمین چمن مصنوعی برای مدارس استان قزوین

قزوین- مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از احداث ۴۸ زمین چمن مصنوعی برای مدارس استان قزوین در سالهای اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نقی سیاهکالی مرادی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه مدیران و معاونین مدارس کارودانش و فنی حرفه ای با اشاره به اهمیت انتخابات در جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: مردم حق الهی دارند که سرنوشت خود را تعیین کنند.

وی با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر بر برگزاری باشکوه مراسم های این دهه در مدارس تاکید کرد و افزود: علاوه بر اینکه باید زمینه برای فعالیت دانش آموزان در ایام الله دهه فجر فراهم شود نیاز است دستاوردهای انقلاب اسلامی در این ایام به طور ویژه تبیین شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه، معلمان در رابطه با هویت، ملیت، پرچم با دانش آموزان صحبت کنند، تاکید کرد: احترام به والدین و معلم به دانش آموزان آموخته شود.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۱۴ میلیارد تومان تجهیزات برای هنرستان ها تهیه و توزیع شده است و تجهیز مدارس در ترغیب دانش آموزان به تحصیل اثر گذار است.

سیاهکالی مرادی با بیان اینکه نسبت به دانش آموزان خطاب نیکو داشته باشید چرا که برچسب زدن و تندخویی در دانش آموزان اثر منفی دارد، بیان کرد: کوچکترین پیشرفت های دانش آموزان را تشویق کنید و هنر خوب شنیدن را در خود تقویت کنید.

وی با اشاره به اینکه اندیشه ورزی، سعه صدر یکی از ویژگی های معلمان باشد و تنبه بدنی اکیداً ممنوع است، اضافه کرد: از روش تغافل استفاده کنید به این معنی که خطای قابل گذشت دانش آموزان را نادیده بگیریم.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین گفت: در سالهای در سال های اخیر ۴۸ زمین چمن مصنوعی و پنج سالن ورزشی در مدارس برای دانش آموزان استان قزوین احداث شده است.

وی در پایان یادآور شد: در سفر دولت سزدهم به استان قزوین ۶۶ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه ها به آموزش و پرورش استان قزوین تخصیص یافت.

کد خبر 6003022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha