۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۰۸

مدیرکل تعزیرات قزوین خبر داد؛

نقش اتحادیه‌های صنفی قزوین در آرامش بازار

نقش اتحادیه‌های صنفی قزوین در آرامش بازار

قزوین- مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین با تاکید بر نقش سازنده اصناف در حفظ آرامش بازار گفت: باید شاهد نقش آفرینی اتحادیه‌ها در تنظیم بازار باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا حسن پور در دیدار هیأت رئیسه اتحادیه‌های کفاشان و فروشندگان پوشاک، اظهار کرد: با تفاهم و همکاری‌های صورت گرفته، نه تنها اتحادیه‌های صنفی در تنظیم بازار و پیشگیری از تخلفات احتمالی عملکرد سازنده دارند، بلکه در پرونده‌هایی که شاکی خصوصی دارند نیز شاهد نقش‌آفرینی آنها در رسیدگی‌ها هستیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین افزود: با تلاش، پیگیری و آگاهی بخشی فعالان، به ویژه اتحادیه‌ها به عنوان اصلی ترین کنشگران بازار، بخش بزرگی از جامعه صنفی با رعایت شیوه نامه‌ها به قوانین و مقررات احترام می‌گذارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین، نشست‌های مشترک و جلسات هم اندیشی را زمینه ساز درک متقابل دانسته گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده، اتحادیه‌ها در جریان فرایند بازرسی‌ها، رسیدگی‌ها، اجرای احکام و مطالبات شهروندان هستند و به عنوان بازوی اجرایی این مرجع عمل می‌کنند.

به گفته حسن پور تداوم گفتگو و بهره مندی از خرد جمعی علاوه بر ایجاد انگیزه در مجموعه‌ها، امید را به جامعه صنفی منتقل می‌کند.

در این دیدار هیأت رئیسه اتحادیه‌های کفاشان و فروشندگان پوشاک به بیان دغدغه‌ها و مشکلات پرداختند.‌

کد خبر 6003462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha