۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۰۸

رییس ستاد انتخابات استان قزوین:

راه حل عبور از مشکلات اقتصادی حضور در پای صندوق های رای است

راه حل عبور از مشکلات اقتصادی حضور در پای صندوق های رای است

قزوین- رییس ستاد انتخابات استان قزوین با بیان اینکه راه حل عبور از مشکلات اقتصادی حضور در پای صندوق های رای است، گفت: همه باید زمینه حضور مردم در پای صندوق های رای را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس کاظمی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیران سازمان جهاد کشاورزی اظهار کرد: تغییر در نظام حکمرانی کشور تنها از مسیر انتخابات و مشارکت همگانی مردم ممکن خواهد بود.

وی با بیان اینکه یکی از الزامات حضور پرشور، اطمینان مردم از سلامت انتخابات است، افزود: همه باید تلاش کنیم تا با برگزاری یک انتخابات سالم زمینه حضور پرشور و مشارکت خوب را فراهم کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین تاکید کرد: توسعه نیازمند مشارکت مردم و اهمیت نظر مردم است و انتخابات زمینه این حضور و اظهار نظر را برای مردم فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه در جامعه مدنی مشارکت مردم مهم و یک دستاورد است، تاکید کرد: مسئله انتخابات برای همه مردم است و همه باید در برابر آن حساس باشند.

کاظمی با بیان اینکه مردم در انقلاب اسلامی نقش محوری و اساسی دارند، تاکید کرد: در طول انقلاب اسلامی نزدیک به ۴۰ انتخابات برگزار شده و در هر دوره نیز این انتخابات مورد تهاجم دشمن بوده است.

وی با بیان اینکه مدعیان دموکراسی همیشه در برابر انتخابات در ایران ایستاده و برای دور شدن مردم از آن هر بار از یک حرفه و روش استفاده می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین با بیان اینکه انتخابات این دور نیز از این قضیه مستثنی نیست، عنوان کرد: دشمن با سرمایه گذاری عظیم در صدد تضعیف و کارشکنی در روند انتخابات و همچنین کم جلوه دادن آن است.

وی با بیان اینکه راه حل عبور از مشکلات اقتصادی حضور در پای صندوق‌های رأی است، تاکید کرد: همه باید زمینه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را برای حل مشکلات کشور فراهم کنیم.

کاظمی تصریح کرد: با توجه به حجم تهاجم تبلیغاتی دشمن به موضوع حضور مردم همه باید با هوشیاری مردم را نسبت به شرایط آگاه کرده و تلاش کنیم انتخاباتی پرشور در کشور داشته باشیم.

این مسئول در پایان با اشاره به جنایت اسرائیل و آمریکا در فلسطین ادامه داد: ادعای حقوق بشر امریکایی‌ها تنها یک ابزار برای حفظ منافع آنها است و اگر این منافع در خطر نباشد در برابر جنایت‌هایی همچون فلسطین، لبنان، یمن و سوریه سکوت می‌کنند.

کد خبر 6003623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha