۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۴۷

مدیرکل دفتر امور سیاسی استانداری تهران:

رای اولی‌های استان تهران در شعب اخذ رأی نقش آفرینی می کنند

رای اولی‌های استان تهران در شعب اخذ رأی نقش آفرینی می کنند

ملارد- مدیرکل دفتر امور سیاسی استانداری تهران گفت: رای اولی‌های استان تهران به عنوان عوامل اجرایی شعب اخذ رأی نقش آفرینی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید ضیایی ظهر چهارشنبه با حضور در «همایش مشق» که به مناسبت ورود ۶۰۰ دانش آموز رأی اولی پسر بخش صفادشت ملارد به عرصه انتخابات و با همراهی بخشدار صفادشت، رئیس اداره آموزش و پرورش ملارد در فرهنگسرای بعثت صفادشت برگزار شد، با تاکید بر اینکه انتخابات مصداق مسئولیت پذیری در فضای اجتماعی است، اظهار کرد: حضور رأی اولی‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند ماه سال جاری با مشارکت حداکثری همراه خواهد بود.

مدیرکل دفتر امور سیاسی استانداری تهران ضمن اعلام آمادگی ستاد انتخابات برای به کارگیری رأی اولی‌ها تحت عنوان عوامل اجرایی شعب اخذ رأی، گفت: رأی اولی‌ها با درک صحیح از اوضاع سیاسی و با دانش و اطلاعات می‌توانند انتخابی درست داشته باشند و قطعاً این انتخاب در پیشبرد اهداف بلند انقلاب اسلامی تأثیرگذار خواهد بود.

مشاور استاندار تهران در ادامه حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی را در اقتدار کشور مؤثر دانست و گفت: یک رأی نقش مؤثری در این زمینه دارد و باید همواره به جایگاه افراد در تعیین سرنوشت کشور اهمیت داده شود.‌

کد خبر 6003625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha