۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۴۸

مدیرکل هواشناسی البرز مطرح کرد؛

بارش برف و باران در البرز/ خطر سقوط بهمن و ریزش سنگ

بارش برف و باران در البرز/ خطر سقوط بهمن و ریزش سنگ

کرج- مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: بارش باران و برف، سقوط بهمن و ریزش سنگ و یخبندان فراگیر به ویژه در ارتفاعات و جاده‌های البرز مورد انتظار است.

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر در رابطه با وضعیت هوای استان البرز با محوریت کرج گفت: مطابق با هشدارهای سطح زرد و نارنجی، با فعالیت سامانه بارشی سرد تا امشب در استان بارش باران و برف، سقوط بهمن و ریزش سنگ و یخبندان فراگیر به ویژه در ارتفاعات و جاده‌های البرز مورد انتظار است.

وی با اشاره به اینکه امروز چهارشنبه آسمان ابری همراه با مه، وزش باد در بعضی ساعات، بارش ساعتی باران و بارش برف در ارتفاعات است، از پیش بینی آسمانی کمی تا قسمتی ابری همراه با مه و یخبندان، وزش باد در بعضی ساعات و بارش پراکنده در شب برای فردا پنج شنبه خبر داد.

مدیرکل هواشناسی استان البرز ضمن پیش بینی آسمانی کمی تا قسمتی ابری همراه با مه رقیق و یخبندان، شب ابری و بارش پراکنده برای جمعه بیان کرد: برای جاده‌های استان البرز با محوریت چالوس و طالقان نیز رگبار برف و باران، وزش باد نسبتاً شدید، کولاک موقت برف و کاهش محسوس دما پیش بینی می‌شود.

بهاروند احمدی اختلال در ترددهای شهری و بین شهری، کاهش دید و لغزندگی جاده‌ها و معابر کوهستانی، سقوط بهمن و ریزش سنگ را اثرهای این مخاطره عنوان و تاکید کرد: مسافران از تردد در جاده‌های کوهستانی به دلیل خطر سقوط بهمن و ریزش سنگ خودداری کنند.

کد خبر 6003643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha