۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۰۲

مدیرکل استاندارد خوزستان:

۲۰ پیش‌نویس استاندارد در خوزستان تصویب شد

۲۰ پیش‌نویس استاندارد در خوزستان تصویب شد

اهواز- مدیرکل استاندارد خوزستان از تصویب ۲۰ پیش‌نویس استاندارد در رشته‌های مختلف صنعتی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی داوودی بعد از ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: برگزاری اجلاسیه‌های کمیته ملی تدوین استاندارد از نیمه دوم امسال با هماهنگی دفتر تدوین استانداردهای ملی به صورت مجازی در استان خوزستان آغاز شد.

وی افزود: در کمیته‌های ملی برگزار شده در دی ماه، ۲۰ پیش‌نویس استاندارد در رشته‌های تخصصی صنایع شیمیایی و پلیمر، آب و آبفا، برق و الکترونیک، فلزشناسی، مکانیک، خودرو و نیرومحرکه مطرح شد و با مشارکت و همکاری صاحب‌نظران، کارشناسان و متخصصان مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد.

داوودی ادامه داد: پیشنویس‌های استاندارد جدید در خصوص آزمون خمش شیلنگ‌ها و تیوب‌های لاستیکی و پلاستیکی، الزامات لوله‌های فولادی کار شده، محصولات فولاد کربنی برای کاربردهای لوله کشی، سیستم‌های هشدار خواب آلودگی و توجه راننده در خودرو، سیستم‌های اضطراری مراقبت از حرکت در مسیر در خودرو و سیستم مدیریت امنیت سایبری در خودرو تدوین شده است.

وی عنوان کرد: پیشنویس‌های استاندارد در مواردی به دلیل نبود ردیف استاندارد مورد نیاز و یا به روز و اضافه شدن استاندارد جدید در بخش‌های مختلف تدوین می‌شود که در فرآیند استاندارد اجباری کالاهای تولیدی تغییراتی ایجاد خواهد کرد.

کد خبر 6003704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha