۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۳۹

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

امیدآفرینی منجر به تقویت همبستگی در جامعه می‌شود

امیدآفرینی منجر به تقویت همبستگی در جامعه می‌شود

اصفهان - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: تقویت امید منجر به تقویت همبستگی در جامعه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی فوقی بعدازظهر چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلپایگان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک ۱۳ رجب میلاد حضرت علی (ع) اظهار کرد: قرار گرفتن در مسیر حق می‌تواند انسان‌های تأثیرگذاری همچون رهبر کبیر انقلاب، شهید باکری‌ها و شهید سلیمانی‌ها بسازد.

وی با اشاره به اینکه دشمن درصدد سیاه نمایی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، ادامه داد: ما باید جهاد تبیین را در دستور کار قرار دهیم و عنوان کنیم که خاندان پهلوی چه جنایت‌هایی را مرتکب شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به سمت قله‌های رفیع در حال حرکت است، ادامه داد: انقلاب کشور را از همه جهات توانمند کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین فوقی با بیان اینکه دشمن امروز در حال تبلیغ برای عدم حضور جوانان در انتخابات اسفند ماه است، افزود: ما باید ارتباط با ولایت و امت را تقویت کنیم و بین مردم باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه ما همه برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات وظیفه داریم، گفت: برخی تماشاچی شده‌اند، امید مردم به ما است، باید با پیگیری مشکلات مردم و اقداماتمان مشارکت در انتخابات را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه باید کوتاهی‌های مسئولان به آنها تذکر داده شود، افزود: پرداختن به نشاط و شادی برای تقویت امید در جامعه امری اساسی است، اسلام فقط عزاداری نیست ما باید به سمت برگزاری مراسم‌های شاد نیز برویم همانطور که رهبر معظم انقلاب با ها در این زمینه تاکید داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فوقی با بیان اینکه جشن کیلومتری غدیر مورد تقدیر رهبر معظم انقلاب قرار گرفت، ادامه داد: مبلغان دینی نسبت به ترویج شادی‌های تاکید شده از سوی اسلام توجه داشته باشند، همانطور که در لبنان شاهد این امر هستیم.

وی با بیان اینکه طراحی برنامه‌های امید آفرین در شهرستان‌های استان اصفهان مورد توجه باشد، گفت: تقویت امید در جامعه منجر به تقویت همبستگی در جامعه خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: مسئولان باید تجدید نظر جدی در زمینه مواجهه با مردم داشته باشند و با مردم بیشتر ارتباط برقرار کنند.

وی با بیان اینکه ما به حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس امیدوار هستیم، افزود: همه باید برای امیدآفرینی در جامعه تلاش کنیم تا شاهد به حداقل رساندن آسیب‌های اجتماعی باشیم.

گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام حامد حقیقت به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلپایگان معارفه و از زحمات حجت الاسلام روح الله بیاتی زاده تقدیر شد.

کد خبر 6003978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      0 0
      آخی عزیزم چه جالب