۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۵۷

رییس کل دادگستری خراسان شمالی:

رعایت قوانین انتخاباتی در تمامی مراحل به عنوان فصل‌الخطاب باشد

رعایت قوانین انتخاباتی در تمامی مراحل به عنوان فصل‌الخطاب باشد

بجنورد_ رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: رعایت قوانین انتخاباتی در تمامی مراحل به عنوان فصل‌الخطاب کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی مدنظر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا براتی‌زاده ظهر چهارشنبه در همایش پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی که در سالن دادگستری خراسان شمالی برگزار شد ضمن اشاره به اهمیت برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات بر ضرورت ایجاد زمینه‌های لازم جهت مشارکت حداکثری مردم در فضای رقابتی و سالم تأکید کرد.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی تصریح کرد: رعایت قوانین انتخاباتی را در تمامی مراحل به عنوان فصل‌الخطاب کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی برشمرد و خاطر نشان کرد: برای اینکه شاهد انتخاباتی پرشور، رقابتی و سالم و به دور از هر گونه تنش، جرایم و تخلفات باشیم لازم است همگان بایسته‌های قانونی را رعایت کنند.

وی با اشاره به ابلاغ کلیه مقررات قانونی انتخابات به نامزدهای انتخاباتی گفت: همه مسئولان و مدیران باید با همکاری و هم‌افزایی مناسب مقدمات برگزاری انتخابات را به بهترین شکل ممکن فراهم سازند.

حجت السلام براتی‌زاده گفت: میدان انتخابات مقرراتی دارد که چنانچه همگان در چارچوب آن حرکت کنند انشاالله علاوه بر مشارکت حداکثری مردم شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور، باشکوه، سالم و در عین حل رقابتی خواهیم بود.

رییس کل دادگستری تصریح کرد: کاندیدها باید برای تبلیغات و معرفی عملکردها و دستاوردها، صرفاً شایستگی‌ها و توانمندی‌های خود را به مردم نشان دهند و از تخریب، تخدیش و توهین به شخصیت و بی‌احترامی نسبت به دیگر کاندیداها به شدت اجتناب نمایند.

کد خبر 6003987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha