۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۰۸

استاندار ایلام:

۷ نقطه حادثه‌خیز و پیچ خطرناک در ایلام ایمن سازی می شود

۷ نقطه حادثه‌خیز و پیچ خطرناک در ایلام ایمن سازی می شود

ایلام-استاندار ایلام گفت: تا پایان سال ۷ نقطه حادثه‌خیز و پیچ خطرناک در ایلام ایمن سازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام عصر روز چهارشنبه در نشست شورای رهبری تصادفات که با حضور اعضا در سالن شهیدرجایی استانداری برگزار شد، گفت: تمامی دستگاه‌های مسئول و مرتبط با موضوع موظفند همه توان خود را به کار گیرند به نحوی که خروجی این کار به هم‌افزایی و در نتیجه کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای بیانجامد.

بهرام‌نیا افزود: ایمن‌سازی تمامی محورهای مواصلاتی استان و نیز رفع نقاط حادثه‌خیز باید در دستور کار جدی متولیان امر باشد.

استاندار ایلام تاکید کرد: شناسایی نقاط کور و رفع مشکلات آن تن‌دهی تلفن همراه در محورهای مواصلاتی حتماً مدنظر باشد و در جهت رفع مشکلات آن تن‌دهی نقاط کور اقدام جدی به عمل آید.

بهرام‌نیا ادامه داد: ۱۶ نقطه حادثه‌خیز (پیچ خطرناک) در سطح استان شناسایی شده است که تا پایان امسال ۷ نقطه حادثه‌خیز و پیچ خطرناک، ایمن‌سازی می‌شود و برای این منظور ۸۰ میلیارد ریال اعتبار در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان جهت ایمن‌سازی این نقاط حادثه‌خیز قرار گرفته و ۹ نقطه (پیچ خطرناک) حادثه‌خیز دیگر نیز سال آینده در برنامه‌ی ایمن‌سازی قرار گیرد و با این اقدامات، تلفات و تصادفات جاده‌ای مدیریت شود.

کد خبر 6004005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha