۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۴۹

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک:

رفع مشکلات مردم از مهمترین اولویت‌های دستگاه قضایی است

رفع مشکلات مردم از مهمترین اولویت‌های دستگاه قضایی است

بوشهر- رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: رفع مشکلات مردم از مهمترین اولویت‌های دستگاه قضایی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بابایی عصر چهارشنبه در جمع مردم آب‌پخش اظهار داشت: موضوع سند اراضی مردم آب پخش با جدیت دنبال شد و کار به نتیجه رسیده و امروز تعدادی از سندها به صورت نمادین به مردم اهدا می‌شود.

وی ادامه داد: با جدیتی که نماینده مردم دشتستان در دشتستان برای پیگیری رفع مشکل اسناد اراضی مردم دشتستان داشت، شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه هستیم.

بابایی با بیان اینکه جوانان باید قدردان روحانیت و مسجد باشند تصریح کرد: در دهه فجر امسال نمایندگی ثبت اسناد را در آب‌پخش راه‌اندازی می‌کنیم که همه امور ثبتی در همین شهر انجام شود و کارها به بهترین شکل انجام شود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اضافه کرد: ریاست قوه قضائیه ما را همیشه در خدمت به مردم مورد تاکید قرار می‌دهد و ما نیز همه تلاش خود را در این زمینه خواهیم داشت.

وی بوشهر را دارای مردم ولایت‌مدار و دلسوز و مؤمن و انقلابی دانست و ادامه داد: رفع مشکلات ثبتی در نقاط مختلف استان بوشهر را دنبال می‌کنیم تا این مشکل مردم حل شود.

بابایی افزود: مردم به اسناد اراضی خود نیاز خود دارند و ما نیز همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا شاهد به نتیجه رسیدن این خواسته مردم باشیم.

کد خبر 6004029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha