۴ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۳۷

در راستای جهاد تبیین و امیدآفرینی؛

«زنگ پیشرفت» در مدارس اهواز نواخته می‌شود

«زنگ پیشرفت» در مدارس اهواز نواخته می‌شود

اهواز- مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان گفت: در راستای جهاد تبیین، امیدآفرینی و اطلاع رسانی خدمات دولت و نظام «زنگ پیشرفت» از هفته آینده در مدارس اهواز اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر طرفیانی بعد از ظهر امروز چهارشنبه در نشست با راویان پیشرفت (کارشناسان مطلع دستگاه‌های اجرایی) اظهار کرد: این طرح برای نخستین بار در کشور از هفته آینده در سطح مدارس اهواز اجرا می‌شود و تا ۲۰ اسفند ماه ادامه خواهد داشت و در نظر داریم در سال تحصیلی آینده در سایر مدارس شهرستان‌های خوزستان نیز «زنگ پیشرفت» را اجرایی کنیم.

وی با اشاره به اینکه از دو ماه قبل برنامه‌ریزی‌های مقدماتی و برگزاری جلسات و هماهنگی‌های لازم برای اجرای طرح «زنگ پیشرفت» انجام شد، اضافه کرد: بر این اساس دستگاه‌های مختلف اجرایی از طریق اعزام کارشناسان آگاه به عنوان سفیران پیشرفت در سطح مدارس خوزستان به تبیین عملکرد دستگاه‌ها پرداخته و دستاوردهای دولت و نظام اسلامی را برای دانش آموزان تشریح خواهند کرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری بیان کرد: تاکید شده این کار متناسب با روحیات نسل جدید و از طریق جذابیت بصری و ایجاد فضای متنوع همراه با نمایش تجهیزات و پروژه‌ها باشد تا تأثیر عمیق‌تری در ذهن دانش آموزان داشته باشد.

طرفیانی گفت: این اقدام هم به سود دستگاه‌ها است زیرا موجب تبیین اقدامات صورت گرفته که همان خدمات نظام است می‌شود هم به سود دانش‌آموزان چرا که منجر به افزایش اطلاعات عمومی و علاقمندی آنها به مطالعه در زمینه‌های گوناگون می‌شود.

کد خبر 6004036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha