۴ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۲۷

همزمان با سال‌روز میلاد حضرت علی (ع)؛

قطعه موسیقی پدر تولید شد

قطعه موسیقی پدر تولید شد

شهرکرد-همزمان با سالروز میلاد حضرت علی (ع) قطعه موسیقی پدر با صدای «هاشم حبیبیان» از سوی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تولید شد.

قاسم اسماعیلی معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره تولید این اثر گفت: قطعه موسیقی «پدر» با «ترانه وآهنگسازی» امیرحسین محمدی و «صدای» هاشم حبیبیان به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر منتشر شده است.

وی افزود: قطعه موسیقی «پدر» تولید واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری است و از سوی حوزه هنری استان به پدران و مردان ایران زمین تقدیم شده است.

اسماعیلی اظهار داشت: هاشم حبیبیان از هنرمندان این عرصه در استان تا کنون آثار بسیاری را در موسیقی سنتی و محلی دهکردی تولید کرده است.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان حمایت از آثار موسیقیایی فاخر را از اهداف اصلی واحد موسیقی حوزه هنری دانست و افزود: حوزه هنری از تولید آثار با کیفیت موسیقی محلی و مقامی حمایت خواهد کرد.

وی یادآور شد: آلبوم موسیقی «حیدر شاه»، برگزاری جشنواره آوایی زندانیان استان با همکاری سازمان زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری و تولید قطعه «سردار سردیار» با صدای رضا صالحی با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی و قطعه «پدر» چند اتفاق شاخص واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۲ است.

به گزارش خبرنگار مهر، علاقه مندان برای شنیدن این قطعه موسیقی می‌توانند به صفحات مجازی حوزه هنری به آدرس @artchb مراجعه نمایند.

کد خبر 6004131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha