۴ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۵۹

مهر گزارش می‌دهد؛

ساماندهی امور جوانان لرستان معطل مشارکت مدیران

ساماندهی امور جوانان لرستان معطل مشارکت مدیران

خرم‌آباد - عدم مشارکت و بی‌توجهی مدیران عضو ستاد ساماندهی امور جوانان لرستان در عملیاتی‌شدن مصوبات آن، موجب تعیین ضرب الاجل و انتقاد جدی معاون استاندار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان امروز چهارشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان لرستان با تأکید بر لزوم توجه به حوزه جوانان و برنامه‌ریزی دولت سیزدهم بر صیانت و احیای این حوزه، اظهار داشت: ستادهای ساماندهی در این حوزه ایجاد شده تا مطالبات جوانان را به حداقل برسانیم.

بی‌توجهی دستگاه‌های اجرایی به مصوبات حوزه جوانان

وی با اشاره به مصوبه واگذاری خانه‌های جوان در چهار شهرستان خرم‌آباد، بروجرد، الیگودرز و دورود با همکاری اداره کل راه و شهرسازی، عنوان کرد: امیدواریم این امر بعد از سال‌ها انتظار تحقق پیدا کند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در ادامه سخنان خود با انتقاد از عدم حضور برخی از مدیران در جلسه و همچنین عدم عملیاتی‌شدن مصوبات این ستاد از سوی دستگاه‌های عضو، گفت: قرار بود که آموزش‌وپرورش با همکاری پلیس فتا اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی سواد رسانه کند که متأسفانه گزارش این امر هنوز به دست ما نرسیده است.

قیاسیان همچنین با اشاره موضوع ارائه گزارش جمع‌آوری معتادان متجاهر و مصوبه برنامه‌ریزی برای رفع آسیب‌های اجتماعی، گفت: قرار بود که این موضوع هم در ستاد مطرح شود که هنوز این گزارش به ما ارائه نشده است.

وی همچنین به عدم همکاری اداره کل راه و شهرسازی دررابطه‌با واگذاری خانه‌های جوان اشاره کرد و افزود: تعیین تکلیف سند مالکیت خانه‌های جوان نیز همچنان از سوی شهرداری‌ها بدون پاسخ مانده است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه متأسفانه هنوز موفق نشده‌ایم یک گام برای رفع مطالبات جوانان برداریم، عنوان کرد: متأسفانه دستگاه‌های اجرایی و مرتبط دراین‌رابطه همکاری لازم را ندارند.

ضرب الاجل معاون استاندار برای مدیران کم‌کار

احسان یاوری معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان نیز در سخنانی با تأکید بر لزوم اجرای مصوبات این ستاد، اظهار داشت: اگر دستگاهی دراین‌رابطه خوب عمل‌نکرده و به وظیفه قانونی خود عمل‌نکرده، ترک فعل برای او محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر بررسی این موضوع از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان و ارائه گزارش مصوبات از سوی این اداره کل، گفت: این امر پیگیری شود، اگر دستگاهی بدون دلیل قانونی این مصوبات را عملیاتی نکرده، نامش اعلام شود تا ما از مسیر قانونی آن را پیگیری کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در ادامه سخنان خود با تأکید بر لزوم اطلاع‌رسانی در رابطه اقدامات و دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در استان، گفت: دوره‌های آموزشی که در دانشگاه برگزار می‌شود، به‌صورت رایگان است و فنی و حرفه‌ای نیز گواهینامه معتبر دراین‌رابطه صادر می‌کند.

کد خبر 6004148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha