۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۱۳

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان:

آئین معنوی اعتکاف در ۴۰۰ مسجد خوزستان آغاز شد

آئین معنوی اعتکاف در ۴۰۰ مسجد خوزستان آغاز شد

اهواز- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: آئین معنوی اعتکاف در ۴۰۰ مسجد استان اعم از مساجد شهرها و روستاها با حضور اقشار مختلف مردم آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احسان فردآقایی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت امیرالمؤمنین (ع) و روز پدر بیان کرد: مراسم معنوی اعتکاف از روز جاری (پنجم بهمن‌ماه ۱۴۰۲) در ۴۰۰ مسجد استان خوزستان اعم از مناطق شهری و روستایی آغاز شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان اضافه کرد: امسال با همکاری متولیان مساجد در سراسر استان شاهد افزایش ۳۰ درصدی مساجد برگزارکننده اعتکاف نسبت به سال گذشته هستیم.

وی ادامه داد: این مراسم فرصت بی‌نظیری را در اختیار جریان فرهنگی و دینی کشور قرار می‌دهد تا پذیرای مؤمنان، جوانان، بانوان و همه اقشار مردم باشیم. تلاش ما در اداره‌کل تبلیغات اسلامی بر این بود که استان را به‌طور صدر در صد پوشش دهیم و مردم ما در هر نقطه از استان بتوانند به این مراسم دسترسی داشته باشند.

حجت الاسلام فردآقایی با بیان اینکه امسال شاهد شور و شوق و استقبال خوبی از ناحیه نوجوانان، جوانان و بانوان خوزستانی هستیم، گفت: از جمله اهداف جدی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان تقویت محتوایی و کمی و کیفی این مراسم بوده است.

کد خبر 6004380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha