۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۸

مدیرکل راهداری اردبیل خبر داد؛

تداوم بازگشایی راه‌های روستایی اردبیل

تداوم بازگشایی راه‌های روستایی اردبیل

اردبیل - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: بازگشایی راه‌های روستای صعب العبور که به دلیل کولاک شدید مسدود بود توسط راهداران ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، کلیم الله وثوقی ظهر پنجشنبه در جریان بازدید از روند بازگشایی محورهای مواصلاتی استان اردبیل با اشاره به مسدود بودن راه ۳۰۰ روستای اردبیل به دلیل بارش برف اظهار کرد: بازگشایی راه‌های روستای صعب العبور که به دلیل کولاک شدید مسدود بود توسط راهداران با به کارگیری ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر همه راه‌های اصلی و فرعی استان به غیر از محور پونل باز بوده و مشکل در تردد نداریم، گفت: راه‌های اصلی و فرعی نیاز به نگهداری مستمر دارند که همزمان با انجام کار بازگشایی این محورها در طول مسیر و در تداوم عملیات، کار بازگشایی راه‌های روستایی نیز در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: همکاران ما با جدیت تمام سعی دارند تا با برف‌روبی و نمک‌پاشی، جاده‌های مختلف استان را برای تردد ایمن آماده کنند که این فعالیت در روزهای آینده با توجه به قطع بارش‌ها با قوت بیشتر ادامه خواهد یافت.

وثوقی با تاکید به رانندگان جهت خودداری از سفرهای غیر ضرور و استفاده از زنجیرچرخ ادامه داد: از مردم تقاضا داریم قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیرت راه‌های استان تماس بگیرند.

کد خبر 6004444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha