۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۰۸

امام جمعه خلخال:

حضور حداکثری در انتخابات کشور را بیمه می‌کند

حضور حداکثری در انتخابات کشور را بیمه می‌کند

خلخال - امام جمعه شهرستان خلخال گفت: حضور حداکثری در انتخابات کشور را بیمه کرده و موجب اقتدار کشور می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کریم اسدی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال با اشاره به اینکه حضور حداکثری در انتخابات کشور را بیمه می‌کند، اظهار کرد: یکی از مسائل مهمی که همواره دشمن از آن هراس دارد حضور حداکثری در انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات پشتوانه و سرمایه کشور است، گفت: حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم در انتخابات تمامی نقشه ها و توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

امام جمعه شهرستان خلخال با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری، عنوان کرد: حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه امسال هرگونه فرصت راه‌اندازی توطئه و دسیسه را از دشمنان مردم گرفته و موجبات خوشحالی دوستان انقلاب و نظام اسلامی را فراهم خواهد ساخت.

حجت الاسلام اسدی افزود: همانطور که مردم مومن و ولایی و همیشه در صحنه شهرستان خلخال در انتخابات گذشته حضور پرشور و گسترده‌ای داشتند، انتظار می‌رود در انتخابات اسفند ماه امسال نیز با مشارکت حداکثری افتخار دیگر به افتخارات این شهرستان اضافه کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال تصریح کرد: دهه فجر نماد اقتدار ملت و سرآغاز طلوع انقلاب است و راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باید به مظهر اتحاد و همبستگی تبدیل شود.

کد خبر 6004457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha