۵ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۴۵

مدیرکل راهداری گیلان خبر داد؛  

انجام حدود ۱۰۰۰ کیلومتر عملیات برف روبی در گیلان

انجام حدود ۱۰۰۰ کیلومتر عملیات برف روبی در گیلان

رشت - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از انجام حدود ۱۰۰۰ کیلومتر عملیات برف روبی در محورهای این استان خبر داد.

غلامعلی نیک فهم در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات آخرین وضعیت محورهای گیلان اظهار کرد: عملیات برف روبی در محور اسالم-خلخال به طول ۳۵ کیلومتر و با حجم تقریبی ۳۰۶/۲۵۰ مترمکعب انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه بیش از ۱۳۳ کیلومتر عملیات برف روبی در مسیرهای کوهستانی شهرستان تالش انجام شده است، گفت: در این محور بیش از ۴۶۵/۵۰۰ مترمکعب برف روبی صورت گرفته است.

نیک فهم ادامه داد: در محور پونل-خلخال به طول ۴۵ کیلومتر و حجم تقریبی ۲۸۸/۰۰۰ متر مکعب برف روبی شده است.

وی با بیان اینکه برف روبی در مسیرهای کوهستانی شهرستان رضوانشهر به طول ۱۰۲ کیلومتر انجام شده است، افزود: حجم تقریبی برف روبی در این شهرستان ۴۱۰/۰۰۰ مترمکعب گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به جزئیات بیشتر عملیات برف روبی در نقاط مختلف استان بیان کرد: برف روبی در محور آستارا-آقچای به طول ۱۵ کیلومتر و در مسیرهای کوهستانی شهرستان آستارا به طول ۳۰ کیلومتر و همچنین در محور سیاهکل-دیلمان به طول ۳۰ کیلومتر انجام شده است.

نیک فهم با بیان اینکه در مسیرهای کوهستانی شهرستان سیاهکل به طول ۸۰ کیلومتر و حجم تقریبی ۲۸۰/۰۰۰ مترمکعب برف روبی شده است، گفت: برف روبی در محور ماسال-گیلوان به طول ۲۰ کیلومتر و مسیرهای کوهستانی شهرستان ماسال برف روبی به طول ۸ کیلومتر صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در مسیرهای کوهستانی شهرستان رودسر به طول ۴۴ کیلومتر و مسیرهای کوهستانی شهرستان املش به طول ۱۵۰ کیلومتر برف روبی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه برف روبی در محور فومن-ماسوله به طول ۲۴ کیلومتر انجام شده است، گفت: عملیات برف روبی در مسیرهای کوهستانی شهرستان رودبار به طول ۲۰۰ کیلومتر و با حجم تقریبی ۶۵۰/۰۰۰ مترمکعب انجام شده است.

نیک فهم ادامه داد: برف روبی در محورهای اصلی، فرعی و کوهستانی شهرستان شفت به طول ۲۹ کیلومتر و با حجم تقریبی ۲۱/۵۰۰ مترمکعب انجام شده است.

وی اضافه کرد: برف روبی در محورهای اصلی و فرعی شهرستان رشت به طول ۳۵ کیلومتر و با حجم تقریبی ۲۶/۰۰۰ مترمکعب صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از انجام حدود هزار کیلومتر عملیات برف روبی در این استان خبر داد و اضافه کرد: مجموع حجم تقریبی برف روبی در محورهای گیلان ۳/۱۶۶/۰۰۰ مترمکعب گزارش شده است.

کد خبر 6004650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضا IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
      2 0
      بازم خدا را شکر که برفی باریده،که نعمت است .کاش همه جای ایران می بارید.